loviss Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Hei..noen som kan fortelle meg om insetting er like vondt som uttak?...skal til insett på fredag. Vil ikke at det skal gjøre vondt,var helt jæævlig med uttak:s
*Mysillen* Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 nei innsettinga er noe heeeelt annet enn uttaket jeg grudde meg noe sinnsykt til første innsetting....dro på den alene... men merka egentlig ingenting jeg hvertfall...ble som en vanlig gu...bare at jeg fikk UL da...så de så at egget ble plassert rett var vel UL gelen som var værst...hehe...kald...
loviss Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 d er bra. da kan jeg slappe av fram til fredag hheldivis:) takk for svar:)
Julie73 Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 nei, det kan ikke sammenlignes. -det eneste du kanskje kan kjenne er at det kiler litt når de treffer livmora - det gjør IKKE vondt :-) bare å glede seg nå... selv fikk jeg satt inn idag :-) Lykke til
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 For nå gruer jeg meg iallefall ikke til uttak... *snufs* Har helt noia for sprøyter! Iallfall oppi der!!! Sa nesten nei til lokalbedøvelse der da jordmor skulle klippe under fødselen...
*Mysillen* Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 pike26 kommer til å gå bra det ikke alle som synes det er vondt med uttak heller...jeg har prata med flere som ikke synes det er så ille.... uansett så er det hvertfall verdt det....jeg husker ikke å ha fått sprøyter der oppe heller jeg da...hehe
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Nei innsetting er ikke vondt for de fleste, men jeg har visst en liten bøy på livmorhalsen så det var vondt for meg 3 av 4 ganger. Men de fleste opplever dette som en helt vanlig GU. For meg var det heller ikke så vondt at jeg gruet meg....Lykke til:-)
Julie73 Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Det fine med alt som er litt vondt er at man glemmer det ila kort tid - så du trenger ikke å grue deg, det går såååååååå fint så :-D Gullegget venter på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå