znupp Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg pleier og være helt tørr etter el noe jeg også har lest inne på pernilleinfo siden at er vanlig,men denne mnd har jeg ikke vært det hadde trolig el 10/11 jan hadde da sex og har dem siste dagene hatt hvit kremaktig utflod den lukter ikke,kan dette være et positivt tegn på at det har klaffet denne mnd?noen som har erfart det samme og vært gravide?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg pleier heller ikke ha det, men har det denne mnd..Har IKM om 6 dager..Får håpe det er et positivt tegn:-) Lykke til!!
znupp Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 spennende:)får håpe det er et tegn.Masse lykke til!!
lioness* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Har noen ganger en del kremaktig lotion etter el, men det er nok mest de første dagene etter, Så tar det seg kanskje litt opp igjen mot ikm, og blir gjerne gulaktig et par dager før mens. Hos noen er det jo et tidlig gravidsymptom, så kanskje!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå