Anne_b1980 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 er nå i uke 34 og er så fryktelig sliten. vært hjemme fra jobb i 3 dager. gruer meg til imorgen, må jo tilbake. til jordmor mandag, men har jo ikke direkte vondt noe sted. føler det da er dumt av meg å "be" om sykemeld.......er jo frisk....
Mitzy Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er jo bare i uke 32 men jeg ble sykemeldt av legen etter anbefaling av jordmor på mandag. Jeg er veldig sliten og får nesten ikke sove. Så er sykemeldt i 14 dager da.
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Ble sykemeldt for å "bare" være sliten i romjula..Ikke noe problem...Kom på jobb..Rakk og jobbe 3 dager før jeg ble sykemeldt pga bekkenet...Den var litt kjip. Men hør med jordmor /lege om du kan få en liten sykemelding, sånn at du får hentet deg inn... Heller det enn å være utslitt og ikke til noe hjelp...
Anne_b1980 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 har ei på 7 hjemme oxo....skal jo ha litt mamma ho å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå