Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 noen flere her som sliter me en type som vil ha anal sex ofte? syns det er plagsomt siden d er et herk å gå på do etterpå!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor går du med på å ha analsex hvis du ikke liker det?
loppelaura Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 du kan vel bare takke nei til det viss du ikke liker det så godt.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Bruker dere nok glid? Jeg har nesten aldrig problemer med å gå på do etterpå, men så bruker vi massa glid og holder ikke på før lenge per gang.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 rompa er laga for at ting skal komme ut!! Ikke inn!!!!!!!!! grøssssssssss
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Jaa... sambo er helt fiksert på analsex. Vi har kun prøvd et par ganger, men det går liksom ikke for han er veldig stor og jeg er trang... Ikke noe bra kombinasjon! Men jeg synes det er slitsomt, for jeg føler liksom at jeg ikke strekker helt til, og er redd for at han har udekte behov. Selv om han sier at det ikke gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Har faktisk aldri hatt analsex...men jeg lurer på, er dere alltid "tømt" på forhånd? Innbiller meg at det må bli litt rart viss du kjenner at han kommer borti bæsjen, liksom...og pleier han å få bæsj på penis?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Synes du skal si "nei" jeg - for det første så vil du ikke, for det andre gjør det vondt (husk også at du øker sjansen for å få hemoroider, bruk i såfall mye glidekrem) - og han kan ikke "gi deg dårlig samvittighet" om du ikke vil - det er noe begge to må ville og ønske. Det er også viktig å respektere hverandres valg og ønsker, synes nå jeg da. Om han ikke får dekket behovet sitt, ved at du sier nei - er han ikke mye å samle på.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Man bør passe på å være tømt først ja, hvis ikke kan han naturlig nok komme borti litt av hvert.. Men er man det så får han jo ikke på seg noen ting. Viktig m glid, viktig m avslapning, ikke være anspent i musklene der og være skikkelig tent og ha goood tid.. Hvis ikke kan det være litt ekkelt. Har du kjempelyst først, kan det være veldig godt!!!! Men man må bruke lang tid på å utvide musklene der bak først, og ta det veldig sakte. Hvis han bare buser inn etter å ha prøvd m kun en finger først og åprningen din ikke er klar blir det veldig vondt. Følg rådene og du kan få en deilig opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå