Gå til innhold

mikk-line eller reima dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

valgets kval...

hadde mikk line dress i år. er fornøyd med den. apselutt, bortsett fra at den ble stjålet da...

noen som har prøvd begge deler?

kan man ta ut fore i raimatec?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt begge. Like fornøyd med begge. Reimatec er nok en litt lettere dress. Kan ikke ta ut foret i den reimatec'n vi har, men det er noe dritt med løst for.

Skrevet

Har hatt begge og liker begge:) Er mest imponert av Troll, og er fan av utagbart fòr. Helt super mener jeg, og når den brukes som vinterdress legger jeg ikke merke til at fòret er der. Liker tanken på å bare bruke penger på en dress. Men vi er ulike..

Mener at jeg synes reimaen holdt bedre vann ute. Men så bor vi i Bergen også.

Skrevet

hehe.. jeg elsket det løse foret. så ofte jeg bare tok på han det..

han blir to år neste høst. så da er det jo begrenset hvor mye han sliter den ut. hm...

det er 200 kr billigere for mikk line dressen.

hvem ville du valgt?

Skrevet

Min hadde Mikkline i fjor. Det fungerte supert. Da var han 1,5 år. Den holdt i massevis. Jeg antar Reimatec er noe mer slitesterk, men det spiller ikke så stor rolle når de er så små. Mikklinedressen vår ser fortsatt nærmest ubrukt ut.

Skrevet

ja da går jeg for mikk line dressen i år også.

hm... betale 100 kr ekstra for og få den i mørke blått i stedet for sort?

Skrevet

jøss.....da hadde jeg tatt svart.

Skrevet

hehe,,, jeg tror at jeg er så barnslit at jeg tar blå. 90% av alt han eier er marineblått... hehe

Skrevet

her har jeg mikk-line på andre året, og jeg elsker den dressen!!

Ulldressen som kan tas ut er helt super, og i barnehagen bruker de bare ulldressen når han skla sove i vogna, og drar på han resten av dressen når han er ferdig å sove og skal leke med de andre:o)

Når det regner trenger han ikke regntøy, for dressen holder helt tett!

Han har ikke vært våt igjennom en eneste gang!!

Ja, det blir denne dressen til neste år også.. defentlig!!

Skrevet

Vi har Mikk-Line i år, og jeg er ikke spesielt fornøyd. Den holder ikke vannet ute i det hele tatt. Den er også noe kort i ryggen. Den virker slitesterk, da, det er jo en positiv ting.

Reima har jeg ikke prøvd.

Skrevet

hvis den ikke holder vannet ute så ville jeg ha klaga på den!

Da poden fikk dressen så fikk han legge seg ned i sølepytten å kose seg.. der rulla han og plaska og koste seg... ikke en liten flekk en gang på innsiden som var våt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...