KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Det skal være en kombi vogn, som både er en lett bagvogn å som også er en lett og enkel sportsvogn. Ønsker også at det kan stilles på i ryggen på dypvogndelen. (I bagen altså) Noen som vet om denne vidundervognen?:-) Hihi. På forhånd, tusen takk for svar!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2008 Glemte en ting til... På sportsdelen, må sittedelen kunne snus utover, så han får med seg hva som skjer.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 hm, vet at simo har sånn at du kan vippe opp ryggen på bagdelen, men vet ikke om det er kombi eller på duovognen. Kanskje du finner info på nettsiden dems?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 kikket på nettsiden til simo, er duovognen som har sånn rygg for å vippe opp. Det var vel ikke det du skulle ha?
aanonym Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Vogna mi oppfyller aller kriteriene, bortsett fra at det er en duovogn (Simo). Anbefaler den av hele mitt hjerte. Hvorfor vil du ikke ha duo? Duovogna har jo større bag som du kan bruke lengre, og før man begynner å bruke sportvogndelen er jo vogna adskillig lettere å håndtere siden man ikke trenger å slepe rundt på sportvogna også, da. Har prøvd begge deler og duo er absolutt best, synes jeg.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har ikke sagt jeg ikke vil ha duo! Er ikke helt inn i duo\kombi greiene, så kan godt hende jeg har sagt feil;-) Har en Simo kombi duo vogn, men den er så utrolig tung! Så vil ha en som er litt lettere. + at sportsdelen på den vi har er så tung, å så kan han bare se mot meg eller far, å det blir nok kjedelig for han i lengden kjenner vi han rett, da han blir stor nok til å bruke den delen. Hva er hjemmesiden da?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 hehe, i hovedinnlegget skrev du at du ville ha kombivogn;) Derfor du fikk de svarene. Men skjønner at det ikke var det du mente. Link er www.simo.no Prøv ev denne: http://www.simo.no/SIMO/Norway/Start2.htm?b=2 Mange forresten som skifter til lettere vogn når ungen blir 1+ år, da blir ofte de tunge bagvognene for tunge:)
aanonym Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 OK, da så! Vogna heter Duo 755, du finner den ved å følge linken under! Duovogna har altså to overdeler, som kan snus begge veier.
Ladybug~N&E Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 jeg har en brio kombi. den er lett håndterlig. god å trille. ryggen kan stilles på i bagen. men bare en posisjon da. jeg har forresten ikke brukt den. jeg bygget opp med noe mykt i ryggen og på sidene så han kom opp i sittestilling. sportsdelen er jeg utrolig fornøyd med!!!! det er en kjempeflott sportsvogn! enkel å styre med og fin å se på. det er vendbart styre på den så man slipper å ta av og snu hele vogndelen når man vil babyen skal sitte den ene eller den andre veien. bare å poppe styret over på andre siden så kan babyen sitte fremovervendt. og det beste av alt... den er billig;)
Stine fikk Ariana *19.08.07* Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Kombi: er en sportsdel der du putter en bag inn i. Duo: har du en dypvognsdel og en egen sportsdel/trille del som du bytter over til når den tid kommer. d som er bra me den er at bagdelen er mye større enn i kombivognen. Jeg anbefaler Emmaljunga Edge Duo (som jeg har selv) eller mod mindre som er litt billigere, Emmaljunga smart Duo. Bagdelen er veldig lett, jeg bærer bagen med barnet i uten problem opp mange trapper. Du kan sette opp ryggen i bagdelen og du bestemmer selv kjørerettning. D er ei utrolig deilig vogn å trille. Både i sne og slapps. Og d er mange smarte ting med den. Dra til nærmeste reflex butikk eller andre som selger emmaljunga for å få en demo på vogna Du kan å besøke hjemmesia emmaljunga.no
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har årets motell av emmaljunga edge duo og anbefaller den på den sterkeste. Deilig å trille i all slags vær. Den er litt dyr (7 995 kr) men jeg synes den er verdt alle penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå