Gå til innhold

Emmaljunga bilsete..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er d noen som har erfaring me d... Lett å bære, feste i bilen, bra liggekomfort for babyen?????

Takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TinyT.

Vi hadde bestemt oss for Emmaljunga bilsete, men etter at vi fant ut at basen ikke var godkjent og fortsatt under testing i Sverige droppet vi det og kjøpte Maxi Cosi istedenfor. De kunne ikke si når basen blir godkjent for de hadde holdt på med tester lenge.

Men om du ikke skal ha basen så er det nok like bra som Maxi Cosi. Men vi ble veldig fornøyd med det vi kjøpte selv om det ikke var Emmaljunga. Tror nesten vi er mer fornøyd nå når vi har lest flere tester.

Skrevet

Vi har kjøpt emaljungas bilstol.......den virker bra. Man kan fæsta den på vognen hvis man trenger det....... åsså var den lætt o bære =0)

Henter den i butikken i februar.

Skrevet

Vi hadde tenkt å kjøpe det, men gjorde det ikke fordi vi ville ha med base, og de sa i butikken at basen ikke kom før til sommeren! Synes det var kjipt, for det er et bra sete tror jeg. Polstringen i setet er bla laget av samme materiale som sykkelhjelm! Og når basen kommer så kan den festes med isofix eller belter!

Skrevet

Takk for svar:)

Hadde opprinnelig tenkt me base vi og, men syns d er littt praktisk at jeg kan feste den på vogna også...

Får kanskje gå i butikken å sjekke hvordan d er å montere, hvis d ikke er for avansert tror jeg vi skal gå for d;)

Ellers tror jeg d blir cabriofix m/base...

Skrevet

Hei!

Vi har også bestillt Emmaljunga bilsete - uten base. Det ser enkelt ut å montere. På siden deres,

http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=

Når du velger bilsete - så nede til høyre der det står bildeserie - inklusive - så ser du det er en tom rute hvor det står minikalesje. Bla ned - og klikk - da får du se hvordan det skal monteres med sele i bilen :-)

Jeg har forøvrig sendt en mail til NAF - om de har testet dette setet - og om de kan sjekke litt - og gi en tilbakemelding :-) Får se om jeg får respons :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...