Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Pappan skulle legge poden i kveld. Har sagt 100 ganger at han ikke får legge han med melkeflaske. Hva gjør dusten. Legger poden med melkeflaske. Det hadde han gjort i går ogå! GRRRRRR Stakkars poden, og tennene hans. Jeg må visst sitte hjemme hver eneste kveld og passe på.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Så det er du som er sjefen i huset med andre ord...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Nei jeg er ikke sjefen i huset. Synes bare det er dumt å venne poden til flaske i senga når han har klart seg uten til nå. Tenker på tennene hans. Hadde ikke melk vært skadelig for tennen hadde det ikke gjort noe. Og skillmissegrunn er det ikke heller. Bare leit og jeg blir så oppgitt over at mannen ikke tenker på at poden kan få hull i tennene sine.
KaMa Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Ja, skikkelig møkkamann. At du orker å holde ut med en sånn drittsekk. Jeg ville i hvert fall aaaaldri latt ungen MIN være alene med en sånn far. I hvert fall ikke at en sånn pappa skulle vært ansvarlig for legging. Syns du skal kvitte deg med faenskapen. Du og ungen har det nok langt bedre alene skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå