Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sjekk hos legen min i dag. Skulle sjekke om hode var festet. han kunne ikke finne ut om hvor hode var plassert, så han ringte Ullevål for en time til UL. Fikk time på dagen, og dro så ned dit.

Skal sette meg ned for å vente, og ser at ei jente sitter alene i en treseters sofa. Får beskjed i det jeg skal sette meg ned at det er opptatt... Er alle setene opptatt altså, sa jeg og henviste til sete med en sekk og litt klær. Jeg forklarte at jeg har bekkenløsning, så pinnestol fungerer dårlig. Hun så oppgitt på meg, men ga meg setet...

Så sitter jeg og venter....og venter....venter...i 1 1/2 time........ Når jeg så får komme inn så er hun som skal ta undersøkelsen tydelig sliten etter en lang dag på jobben. Alt skulle skje i full fart og ting jeg spurte om ble litt pes for henne(virket det som). Jeg fikk 10 minutter der inne, i forhold til tre kvarter på forrigemann... Ja, ja..hode peket nedover det, selv om det ikke var skikkelig festet enda.

Hm...ble litt lei jeg. Ikke min feil at jeg var sist ut den dagen. Ikke min feil at legen min ikke finner ut av hva som er rompa og hva som er hode, og ikke minst hvor kroppsdelene er plassert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da! Sendte deg nettopp melding og lurte på hvordan det hadde gått.

Så dumt med en sånn opplevelse! Dårlig både på venterommet og inne hos legen! Ikke noe artig når man ikke er i form eller er spent på hva UL vil vise!!!

Men det var godt å høre at lille ligger rett vei, i alle fall. Så kan du ta den biten med ro! Hvordan går det med oppussinga hjemme hos dere, da? Fått mer oversikt?

Sender deg en klem til oppmuntring!

Skrevet

Skjønner hva du tenker men.....

Du må huske det at det kanskje var noe helt spesielt som gjorde det at hu jenta måtte være der inne i 45 min! Har selv vært en av de som har måttet være inne der i 45 min og andre ganger kun 10 minutter! :( Men det har vært helt forskjellig hva det har vært de skulle sjekke da! Alt fra om hvor langt jeg var på vei (10 min) til å sjekke om babyen i magen kunne overleve verden!.......

Vet de kan være ufattelig treig der inne, men har litt mer forståelse for hvorfor når jeg har vært så mange ganger inne der selv! :(

Men supert da at den lille ligger rett vei hos deg!! :D Ingenting som er bedre enn det! :D Skal selv på UL på Ullevål neste fredag for vekstestimering og for å sjekke leie! :)

Skrevet

Hei Bringebæret!

Takk for oppmuntringen :o) Vel, opplevelsen kunne vært en smule bedre... Ikke fikk jeg se den lille på skjermen engang :o( Sånn kan det gå når man ser frem til noe. Men, her hever vi hode og ser frem til fødsel!...(hva var det jeg nettopp sa???)

Oppussing...oversikt??? Jeg aaaner virkelig ikke hva du snakker om! (ironi...)

Det jeg ser er at kjøkkenet er klar til å vaskes, slik at møbler kan gå inn dit. Ellers er alt kaos enda. Men tross alt har vi gooood tid enda til termin den 2.feb*ler*

Skrevet

Hei Trultemora!

Jeg hadde full forståelse for de som var inne før meg...

Problemet var at jeg ble sjekka i hui og hast og at hun som jobbet der huffet seg og ønsket at dagen snart var over.

Selv om min baby "kun" lå med hode ned, så kan vel jeg få en god behandling også? :o)

Skrevet

Isj da Lompa.....:(

Nei hvis de offer seg og er dritlei, så er det ikke koselig nei! :( Synes jo du kunne ha fått sett nurket og da! :)

Hvem var det du var hos der da? Vanlig JM eller på Obstetrikkavdelingen? :) (Til venstre når du kommer ned er obstetrikk og til høyre er "vanlig")

Skal selv til vektestimering neste fredag men vet ikke helt hvilken av avdelingene der nede jeg kommer til å være på?

Skrevet

Jeg gikk til venstre....men det gjorde jeg på ordinær UL også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...