Bulikuli Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 til å få et barn til? Vi har to barn, god økonomi, stasjonsvogn, enebolig ++. Det å få et barn til vil ikke skape problemer i forhold til bolig, bil, økonomi etc. Men hvilke argumenter er egentli gode nok for å få enda et barn...? Hvor stor er overgangen fra 2 til 3 barn? større enn fra 1 til 2?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Det aller beste argumentet har du helt glemt! At dere vil ha et! Jeg vil også tro at kjærlighet og slike aspekter kan spille inn?!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Etter min mening: At man er i et stabilt forhold der begge ønsker det! At man har økonomi til det har også noe å si syns jeg!
Mille** Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 At dere har tid til å følge opp et til barn, og ikke minst, at dere ønsker dere flere barn.
Bulikuli Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2008 burde kanskje sagt det er mannen jeg "diskuterer" med å at han heller mot at det er mer enn nok med to barn. Jeg ønsker meg rett og slett bare et barn til og føler vi har mer gode nok forutsetninger for å fostre tre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå