Mamma+2 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Har lagt på meg ca 12KG!!!! etter eg begynte på medisin - anti depressiva.....sukk! Helt grusomt når man i utg.punktet ønsket slanke seg FØR man begynte på desse tablettene.. Noen med erfaring? Regner ikke med at de bare raser av igjen heller.....
Bulikuli Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Heller tykk og "frisk" enn "syk" og slank. Det er min mening! Vet ikke hvor aktiv du er i det daglige eller hvordan kostholdet ditt er. Kan jo være nyttig å bli mer bevisst på begge områdene til tross for at du går på medisiner som kan gi vektøkning...
Heldig mamma Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hvilket preparat bruker du? Gikk selv opp 15 kg på rundt 3 mnd da jeg gikk på tolvon og zoloft for en del år siden. Brukte det i ett år og gikk raskt ned igjen etterpå. Men det var skikkelig vondt å gå så mye opp, var ikke så slank fra før heller. Merket at metthetsfølelsen ble svekket, jeg spiste mye uten å tenke over det første tiden. Lykke til! Uansett, en bedre sinnstemning gjør deg mer tilfreds enn færre kg. Det ordner seg nok!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Mine raste rett av igjen, bare så det er sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå