Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen fler som plutselig bare blir det? Snakker med ei venninne på msn og fortalte det, og i tillegg er jeg bittelitt svimmel. Hun foreslo at det kunne være ungen som har lagt seg sånn til at han begynner å bli klar for å komme ut, men jeg vet ikke jeg. Er i uke 36 nå, og jeg er veldig klar for å møte han, selv om jeg vet det er en stund til termin... Noen som har født før som hadde det sånn, eller som har opplevd det denne gangen?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Spør litt på hva du mener med "lett" i hodet det... hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hehhee, godt spørsmål, vet ikke om jeg klarer å forklare...) Føler liksom som om alt ble så lett på en måte. Litt flyktig kanskje? Nei off, jeg klarer ikke forklare, det må nesten oppleves... Mulig det bare er fordi jeg er trøtt, sover jo nesten ikke noe verken om natten eller dagen for tia, så kanskje det bare er trøtthet som surrer rundt i hodet mitt akkurat nå... HI
Kakebakesøte Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg tror jeg vet hva du mener. Jeg kan føle det når jeg får en litt kraftig kynne... hodet blir dirrende lett og tung samtidig - høres jo helt merkelig ut. Følelsen sitter fra pannen og opp liksom. Jeg blir ikke svimmel som du forklarer da. Aner ikke hva det kommer av jeg. Husker ikke det fra sist graviditet.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Høres litt ut som det jeg har begynt å kjenne i det siste. Kjennes ut som om hodet er både lett og tungt samtidig. Som en form for hodepine, uten at det gjør vondt, men jeg kan kjenne meg litt ør av det. Det trykker liksom litt. Får en lignende følelse når jeg har kynnere. Tenkte jeg skulle ta det opp med legen imorgen, så kanskje har jeg et fornuftig svar å komme med da.
magj Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Mine kynnere kan beskrives sånn. Kjenner det ikke bare over magen, men blir litt "lett" i hue
Cilla@@@ 110208 Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg følte meg sånn dagen før min forrige fødsel! Helt ubeskrivelig nesten, men fikk på en måte en slags indre ro også var jeg lett i hodet... Kanskje det er fødsel på gang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå