spilloppen Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Da har jeg blitt gravid, i min 6 pp, og det til tross for at jeg var en storspotter... Når vi prøvde savnet jeg et innlegg som dette, som kunne muntre opp litt. Vanligvis spottet jeg alt fra 2-1 uke før jeg fikk mensen. Denne mnd spottet jeg 1 dag etter eggløsning, det ga seg etter ca 4 dager, også 4 dager etter det, idag, testet jeg positiv på 3 tester. Så da er det et bevis på at lang spotting ikke trenger bety noe for fruktbarheten. Lykke til alle sammen:)
Carrie1 Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 hei! ja, det var en oppmuntrende melding:-) jeg er spotter selv, dog ikke så lenge før mensen som deg, men noen dager før og noen etter. så da er det bare og håpe det går veien her også snart:-)
Isopora Gravid♥ Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Godt å høre! jeg spotter i ca 1 uke før mensen, og litt etter. Det er slitsomt fordi det blir så lenge. Håper det snart er over for denne gangen, så håper jeg enda mer på at det kan bli min tur denne pp! Gratulerer og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå