Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må skifte nytt sengetøy på dobbeltsengen vår hver morgen. babyen bæsjer gjennom det som er, han gulper i sengen vår, melken renner fra meg...what to do? bruker dere noe slags underlag/tepper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er en ammemadrass? er jo mest sengetøyet det går ut over egentlig...

Skrevet

tisseunderlag?kopper eller hva det heter til puppene dine :)

Skrevet

Bruk sånn tisselaken man har til barna :)

Det brukte jeg når jeg ammet mini, melk overalt :P hehe

Skrevet

Mitt forslag:

"gummilaken" til sprinkelseng (kjøpes på babyutstyrsbutikker), håndkle over slik at det ikke blir klamt for dere, og eget laken til dere.

Skrevet

Tisselaken.

Skrevet

Da hadde jeg lagt teppe eller håndkle eller noe der jeg og babyen lå for å slippe å skifte hver dag, da kan d bare bytte teppe-

Skrevet

Kjøp engangskladder, tror de har sånt på apoteket. Bruker det mye på jobb, men brukte det også hjemme da eldste skulle bleieavvennes.

Skrevet

Er det riktig størrelse og fasong på bleiene? Du kan bruke newbornbleier på puppene, de suger opp det meste.

Skrevet

Bruker Libero 3-6kg..Problemet er nok ikke bleiene, men bæsjen hans er rennende enda så ofte går det igjennom bleiene

Skrevet

Større str på bleiene eller en annen type, og du kan ligge på et stort håndkle eller kjøpe drykid ammemadrass :)

Skrevet

Engangskladdene som JoSoMamsen nevner er ypperlige!

Skrevet

hva slags merke bruker du på bleiene?

er nok de kladdene som er best å bruke, og de ammeinnleggene, hvis du lekker melk.

Skrevet

Ammeinnlegg er et must på deg. Jeg brukte det helt til minsten var 7 mnd (om natten)

La håndklær under meg selv om natten.

Skrevet

Jeg har tisselaken til Kevin..kan prøve det samtidig med noen håndkler..hehe ser ut som en heks når jeg våkner etter en natt med amming...håret er bustete og melk i og t skjorta er full av melkeflekker..haha pluss på det med en stor bæsjeflekk på sengen..mmmm =)

Skrevet

Ja, sånn er det i begynnelsen, men det blir bedre snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...