Gå til innhold

Sover ikke i samme seng som mannen min jeg...gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han snorker så hele nabolaget hører det...vi sover på hvert vårt rom vi. Litt trist. Veninnene mine sier jeg er gal som ikke ligger i samme seng som han...men jeg har en 6 mnd gammel sønn som jeg skal ta meg av på dagen da... Er det så urimelig at vi sover hver for oss da? Har gjort d i snart 4 år vi. Er vi alene om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff kan ikke være lett for noen av dere. har han vurdert operasjon mot snorkingen??

Skrevet

Har han vært til utredning for snorkingen? Det finnes metoder for å bli kvitt det! Plaster, operasjon ...

Min snorker også endel, men når jeg først sovner så går det greit. (og allikevel våkner jeg dersom mini rører på seg ... selektiv hørsel?)

Kan ikke tenke meg å ikke sove sammen med min kjære!

Skrevet

mannen min snorker mye mindre når han ligger på siden, uansett jeg hadde ikke klart å sove uten han..klarer ikke å sovne för han holder rundt meg :D

Skrevet

Vi sover ikke i samme seng i ukedagene pga at gutten vår ikke sover særlig på natta og det blir mye sutring og uro, og pappa skal på jobb. Pappaen kommer inn til oss og ligger lit inntil på morgenen da, en halv time til time. Det er koselig for det blir litt trist uten ham. I helgene sover pappa sammen oss.

Skrevet

Nei, dere er ikke alene. For ca. 2 år siden begynte vi i perioder å sove i hver vår seng, ettersom mannen min snorket svært mye/ høyt. Jeg har alltid vært veldig var på lyder og fikk min nattesøvn redusert pga.dette.

Så sov vi sammen igjen, men da jeg gikk gravid ble det verre. Med mine hyppige nattlige toalettbesøk og en ektemann som snorket høøyt, kunne jeg ligge og vri meg i timesvis - vi "flyttet fra hverandre" igjen.

Vi sover fortsatt på hvert vårt soverom - enn så lenge. Men vi sover godt om natten begge to, det har ikke gått utover intimiteten i ekteskapet og vi elsker hverandre masse! =)

Så nei - jeg synes ikke det er urimelig at dere sover hver for dere. Husk at det ikke finnes noe fasitsvar på slike spørsmål! =)

Skrevet

Vi sover ikke sammen vi heller :-) Vi sover best hver for oss.

Satser på at vi samsover igjen etter at babyen har blitt stor og fått eget rom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...