Lille Blåbær Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har ei isjas nerve som ligger i klem, dette skjer fordi bekkenet synker under graviditeten. Noen som har samme problem? Eventuelt noen som har gode råd? Det er skikkelig ubehagelig. Smertene går fra rumpa og ned i kneet. Av og til låser foten seg helt pga smertene.
lille lysglimt Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hei, dette hadde jeg for noen uker siden også. Drit vondt!! Men jeg har blitt mye bedre ved å sove med en lang pute mellom beina på natten, og legge på kuldeforpakninger rundt nerven/is. Ta all ting i sakte tempo og ikke provosere frem smerten. Jeg hadde det i ca 2-3 uker, men er nesten helt bra nå. Lykke til!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hold deg god og varm var rådet jeg fikk;) Ellers ville jeg også forsøkt Osteopat, evnt en kiropraktor med myyye erfaring og kanskje spesialisert på graviditet eller noe. Håper det går seg til for deg!
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er i uke 35 å fikk slike smerter først for ca en uke siden. Har nå blitt sykemeldt ut svangerskapet. Jeg merker smertene mest om natta. Da jeg kan våkne fra 1-3 ganger med j****** smerter. Går vekk etter ca 20 min. Prøver å snu døgnet litt. For meg hjelper det ikke med pute mellom beina, smertestillende, endre stilling eller forebyggene tiltak.Men ikke mangen ukene igjen.... Hvis dere finner noe som hjelper... vennligst del det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå