_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Ja dagen idag har vært fyllt med savn, sorger og tårer, men mest av alt smil og GLEDER )) Vi kom inn på Rikshospitalet kl 13.00 og kom inn med en gang. Jeg sa til Rolf at jeg håper det ikke er det samme rommet vi var den 31 Juli - o7... Og det var det jo, når jeg gikk over dørstokken fosset tårene mine, for alle de vonde og triste minnen kom tilbake og det var vondt Så lan jeg meg på benken og legen startet med ul av lille nurket vårt... Første han sa var : Dette ser riktig bra ut Alle knokler og skjelettet var fint og i den størrelsen/lengden det skulle være.. Jeg blei så gla, tårene rant og vi var i himmelen ))) Så snakket han litt om Andreas og at de holdt på og forske litt på noe vevsprøver fra han.. De er nemelig ikke 100% sikkre på diagnosen vi har fått for vår lille engel... Om det er sikkert at det er Thanatofor Dysplasi Type 1 (dvergvekst) skal vi få svar på om ca 2 uker... Er dette riktig diagnose så vil det være liten igjentagelsesrisiko, men det vil jo være noe få prosent... Alt i alt så er vi så glade, jeg smiler og smiler som aldri før ) Men samtidig så vondt for gutten VI skulle hatt her den dag i dag vil vi aldri få oppleve... Vi vil alltid mangle vår skjønne lille Andreas, men i våre hjerter er han gjemt og aldri vil han bli glemt av oss... Har fått ny time for ul på Rikshospitalet 18. Februar for da skal alle organer undersøkes osv... Mange klemmer fra Jeanette /m Familie som stråler av lykke ) Og til slutt til dere, takk for lykke ønskinger og gode tanker idag, det betyr så uendelig mye. Tusen takk. Dere aner ikke hva dere betyr for meg, dere er sååå gode ))
Mille** Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Ååå, så fantastiske nyheter!! Masse lykke til videre i svangerskapet! Klem
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Så glad på deres vegne!!Måtte felle en tåre nå når jeg leste,måtte være tøfft å havne på samme rom og alle de følelsene dere hadde rundt denne ul nå! Lykke til:)
* 5 om dagen * Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hei. Det var godt å høre lyd fra deg nå, vi har ventet i hele dag, og krysset fingrene for dere. Så flott at alt så fint ut, da kan dere kose dere alle sammen... blir litt sånn uten ord her jeg nå, men ville bare inn å si takk for opplysningen :-))
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Åh, så bra da. Har tenkt sånn på dere i dag. Godt med gode nyheter nå.
Fraggelhysa! Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Å, så godt å høre! Masse gode klemmer til deg!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Så godt å høre!!!! *tørke en tåre* Nå ble eg letta! Har tenkt på deg i hele dag... Håper du klarer å slappe av og nyte svangerskapet så godt som du klarer nå! Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Godt å høre det gikk bra i dag. Må ha vært mye blandede følelser da du lå der.. klem
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 16. januar 2008 #12 Skrevet 16. januar 2008 Sitter her med tårer i øynene. Er så glad på deres vegne. Kos dere med de gode nyheten, og Andreas er nok veldig glad på deres vegne. Han kommer alltid til å ha en spesiell plass i hjertene deres. Stor klem
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 så bra! du er en tøffing :-)
Alba44 Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 Åå, så bra!! Dette skal gå bra skal du se )
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Å, så glad jeg ble!!! Tenker det var godt for dere og høre at alt ser greit ut!!!
beniboy Skrevet 16. januar 2008 #16 Skrevet 16. januar 2008 Utrulig bra!Så glad for deres vegne!Nå kan du endelig kose deg med svangerskapet.Lykke til videre!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. januar 2008 #17 Skrevet 16. januar 2008 Åååhhh så bra å høre!!!!!!!! Skjønner dere er lykkelige Tipper lille Andreas er en liten stolt storebror Han følger nok m, og våker over lille i magen... Masse lykke til videre i svangerskapet
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2008 Takk for klemmer og alt jenter:) Idag våkna jeg med en veldig god følelse og jeg føler jeg klarer og begynne og glede meg litt, men ikke helt, er lissom fortsatt litt redd.. Klem
☆Anonymia☆ Skrevet 17. januar 2008 #19 Skrevet 17. januar 2008 for noen herlige nyheter =)=)=) nå ble jeg kjempe glad
trøndermamma Skrevet 17. januar 2008 #20 Skrevet 17. januar 2008 Krysser fingrene for dere denne gangen, og håper at alt går bra! Har lest og fulgt med deg tidligere, og sett hvor vondt dere har hatt det. Sender en stor klem og lykkeønskninger til hele familien fra trøndelag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2008 #21 Skrevet 17. januar 2008 Glede & tårer - hånd i hånd:-) Det kan bare gå bra denne gangen:-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 17. januar 2008 #24 Skrevet 17. januar 2008 Så bra, nå ble jeg glad på deres vegne.. Sitter her med tårer i øynene og frysninger nedover ryggen... Lykke til videre.. Klemmer fra
*Rutletutt* Skrevet 17. januar 2008 #25 Skrevet 17. januar 2008 Det var kjempeflott å lese, hønemor! Masse lykke til videre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå