Fraggelhysa! Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 jeg greier ikke å glede meg for jeg gruer meg så veldig til flyturen. Vi skal ha to uker for oss selv i sol og varme, men jeg har ikke begynnt å pakke engang.. Lillefraggel skal være hos besteforeldrene sine. Jeg har mindre og mindre lyst til å dra fra han.. Å, hvorfor må jeg være så redd for å fly?? Flyr relativt ofte, men da er det snakk om 2 timer, nå skal vi fly 8 (!!) timer. Hva skal man gjøre så lenge? Jeg kommer enten til å sitte stiv av skrekk, eller drikke meg full og sitte stiv av skrekk.
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Be legen om sovetablett slik at du kan sove deg gjennom turen )
Fraggelhysa! Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Har prøvd det før, men desverre så slår angsten igjennom... Kanskje et godt slag i bakhodet hadde gjort susen. Nei fra spøk til alvor, jeg har kjeveproblemer fra før og nå har kjeven min låst seg totalt fordi jeg bare går og tygger sammen munnen... Æsj altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå