Gå til innhold

Ang Ilse Jacobsen støvler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste på nettet at de var store i str... så mange velger å gå opp en str... stemmer dette?

Vurdere å kjøpe meg slike, men må bestille de over nett, fordi jeg bor langt unna en butikk som selger... og da er det fint å vite det før man bestiller liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakket med hun som driver IJ butiken her, hun sa de fleste gikk ned en str.

Skrevet

mente selvfølgelig NED en str!!!

Skrevet

jeg bruker 41 i sko, og tenkte jeg i alle fall måtte ha det i disse støvlene. Men jeg prøvde mamma sine og 40 passa perfekt. I og med at de er "fora" trenger man jo bare tynne sokker oppi =)

Hvor bestiller du på nett? Mamma sa de kosta 1000,- i butikken. Har lyst til å kjøpe sånne i bursdagsgave til meg selv - de var jo så gode å ha på! Kunne godt kjøpt noen billigere også, men disse er de eneste som har passa over foten min =)

Skrevet

Kjøpte samme str. som det jeg bruker til vanlig, men merket fort at jeg med fordel kunne gått ned en str. Nå glipper de litt. Men passer perfekt med ullstrømper i da.

Skrevet

Jeg anbefaler deg absolutt å gå ned en str.

Jeg kjøpte IJ Støvler nå i des etter å ha ønsket meg de hele høst.. Det eneste jeg angrer er at jeg ikke unnet meg dem før! De er så deilige å varme nå som det er kaldt. Eneste støvlene jeg har sett som er foret med deilig lammeull.

Skrevet

Jeg har str 36 og bruker 36/37 til vanlig, burde hatt 35 i støvlene, men fikk kjøpt en god såle og da er de helt passe.

Skrevet

Så jeg som er 35/36 bør kjøpe barnestøvlene?!

(de finnes ikke mindre enn 35 til dame... om de finnes i den str til dame, altså 35?!)

Skrevet

De selger vel uten fôr også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...