madisen Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har IKM i dag, men kun litt spotting. Spotter vanligvis ikke.
kaffeplante Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 jeg har desverre spotta noen ganger selv om jeg ikke gjør d til vanlig......
madisen Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Noen gravide som har opplevd dette? Spotta litt i går på IKM, men ingenting så langt i dag.
Nilla43 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg opplevde dette ved min forrige graviditet, men ikke denne gangen. Sist spottet jeg i to dager rundt IKM, men det kom aldri noe mer, og en uke senere testet jeg positivt. Lykke til :-)
Puppesnuppa Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Hei, Jeg hadde IKM i går, og har testet positivt 4 dager før det igjen. Ble litt engstelig i går når jeg fikk vondt i korsryggen og det kom noe brun utflod. Ikke mye, men sånn annenhver gang jeg tørket meg når jeg var på do.. Leste dette på profilen min i dag: Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen. Dette er fordi at det gule legemet i eggstokkene fortsatt produserer progesteron og østrogen til fjerde måned. Da tar morkaken over denne produksjonen. Dette kan oppleves også som stikninger, ganske kraftige, bare på den ene siden nede i bekkenet, det er helt normalt. Det kan også være en liten blødning fordi det egentlig var flere egg som ble befruktet, men at de andre forsvinner. Halvparten av alle tvillingbefruktninger ender som en liten blødning i løpet av de første 12 ukene. Det går helt fint med det fosteret som er igjen, så fortvil ikke. Det kan være en forklaring på en tidlig blødning, men behøver ikke å være det. Nå er jeg litt mer beroliget.. Men får bare vente og se -det som skjer det skjer, og jeg får ikke gjort så mye med det Lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå