Mor til 3 søte små:) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Bra film? Sett begge, hvilken vil du anbefale? Mannen er å jobber dugnad, ungene sover og da er film koselig:)
Odine! Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hotel Rwanda er veldig bra, men det skjer en del fæle ting der. Samtidig handler det jo om en som klarer å redde masse mennesker, og det gjorde meg glad!
Plutselig_gravid Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hotel Rwanda. Grein vel mesteparten av tiden. En film til ettertanke. Kjenner et par stykker som var offer for den massakren. Helt jævlig. Men, anbefaler den på det sterkeste.
Gjest ->>- Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Sett begge, anbefaler Hotel Rwanda om du skal velge.
nybebis Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Se "far from heven", koseligere en hotel rowanda er ganske fæl ( med mine hormoner så var det litt mye...)
kanutteogkruttet Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hotel Rwanda var en gripende film, som fikk meg til å tenke lenge i ettertid. Dirret lenge etter filmen var slutt. ANBEFALES
Mor til 3 søte små:) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk! Da blei det uten tvil Hotel Rwanda:) Den jeg hadde mest lyst å se også. Så nå blir det salte tårer og saltstenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå