2SmåTroll Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Ble så sinna på tulla mi i stad. Begynte med at ho ikke ville hjem, er så moro og høre det nå som hormonene bare lever sitt eget liv. så ho trassa hele veien hjem i bilen.. 3 åringer er fine ja. endte med at jeg ble sinna på ho når vi kom hjem og ho fikk sitte i trappa til ho slutta og grine.. men så sint så sint ho var. Jeg ble sint og endte med og grine jeg og.. Sukk. Når skal lunta bli lenger igjen? Ble venner igjen da, og vi fikk snakket sammen, men har så dårlig sammvittighet for at jeg ble så sinna, for normalt sett så blir jeg jo ikke det. Flere her som ekspoderer litt fortere nå?
kaja & Andreas Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 jeg blir sint når jeg ikke har fått sovet så godt og noen spør meg om jeg er sur. da blir jeg sur! hehe
Edelweis Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 det er slik hos meg og. men tulla de hadde ikke ondt av at du ble sinna å sa ifra til henne heller da. 3 års trassen kan være vanskelig. syns det er litt greit at de lærer hvem som bestemmer jeg.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå