Gå til innhold

Vaskehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å krype til korset, og innrømme at jeg ikke klarer alt selv.. Vil derfor ha en vaskehjelp hver andre/tredje uke, men har ikke peiling på hvor jeg skal finne det, hva jeg kan forvente og hvor mye jeg skal betale. Har hørt at det er bortkastet å bruke "hvitt", altfor dyrt..

Noen med synspunkter? Eller som vet om noen jeg kan kontakte? Bor i Akershus nord

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fra samme område, men på vår leilighet på 70 kvadrat betaler vi 250 kroner og da skifter hun på sengene og stryker skjortene til mannen min. Vi har sett på dette som en måte å kjøpe oss fritid på. Det er mulig at jeg kommer til å jobbe deltid når jeg begynner i jobb etter endt permisjon og da kommer jeg til å ta det selv, men så lenge begge er i full jobb synes jeg det er en fin investering.

Skrevet

Jeg for min del syns det er helt idiotisk å ha noen til å jobbe svart for seg.. Alle i Norge har fordeler av de offentlige tjenestene som skatten vi betaler blant annet går til, og da syns jeg ikke det er ok at noen skal lure seg unna skatten og likevel dra fordel av tjenestene..

Jeg vet ikke helt hvor du kan få tak i vaskehjelp, men går det ikke ann å søke på gule sider eller noe sånt?

Skrevet

Det beste vil være å få tak i vaskehjelpen til anonym litt lenger oppe her! Det var da grisebillig! Og skifter sengtøy og stryker skjorter i tillegg?! Jøje meg.

Her på vestlandet der jeg bor har det vært klin umulig å få tak i brukbar svart vaskehjelp. Få er arbeidsledige, og få vil vaske hjemme hos folk. Vi prøver nå derfor hvitt, men det er kjempedyrt og de er slett ikke mer nøye enn de andre vi har hatt.

Jeg vil uansett kalle det en kjempeinvestering, spesielt hvis du finner noen flinke. Deilig å få det gjort, og jeg har ikke tenkt å begynne å gjøre det selv når babyen kommer. No way!

Skrevet

250??? heldiggris!

Jeg bet 300 pr time,og de er 2 så enkel matte sier 600,- :-) Nå er jeg så heldig at mine svigers betaler dette for oss til jeg har født! de vasker hver torsdag...herlig! men dette er et firma da....Vil nok ha en hjelp etter at jeg har født også,men da blir det nok "bare" hver 14 dag....

Du kan faktisk søke på finn.no Mange ligger der :-)

Skrevet

Jeg vil gjerne men kjæresten min syns det er "kaksete" så han vil ikke... (Han vasker huset også da :-) akkurat nå er jeg fritatt)

Men det hadde jo vært så deilig!!! Hver andre eller tredje uke i alle fall, så kunne man jo støvsugd litt innimellom. Heng opp en lapp på butikken kanskje?

Skrevet

Jeg er perfeksjonist og vet at jeg aldri ville ha synes det var bra nok vasket. Jeg har lasersyn når det gjelder slikt, ser alle flekker... Jeg må gjøre det selv for å bli fornøyd. Det er jo egentlig bare synd for meg :( Og man vet jo aldri hvordan de vasker (skrekkhistorier om at de bruker kluten de brukte til toalettet i vasken etterpå osv...) Jaja, sånn kan det gå, skulle ønske jeg ikke var slik, men slik er jeg nå en gang...

*Kresne berta*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...