Gå til innhold

Hvor setter man opp samværsavtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette opp ny samværsavtale med pappaen, men hvor gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er gift gjør dere vel det når dere skal til megling (obligatorisk), ellers finnes det ferdige maler som dere så kan endre litt på etter hvordan dere vil ha det, dere kan sikkert får detet hos meglingsmannen selv om dere ikke skal til megling.

Skrevet

Har aldri vært sammen og skal ikke ha noe mekling. Vil bare ha en samværsavtle. Så hvis man laster ned fra nettet og begge skriver under på den så er den gyldig? Han skal ikke ha samvær, og vi er begge "enige" om det intilvidere. Man må vel allikevel fylle ut skjema? Er grønn på dette her jeg.

Skrevet

skla han ikke ha noe samvær? hvorfor det?

Skrevet

en samværs avtalle er mest for at om misforståelser dukker opp kan man gå tilbake til samværs avtallen og se hva som faktisk var tilfellet.

jeg ville også hatt en skriftlig samværs avtalle om far ikke ville hatt samvær. men jeg hadde ikke skrivet under på den selv. for jeg hadde ikke vært enig i at småen ikke skulle ha kontakt med far. det får han ta på egen kappe.

en skriftlig avtalle er bar gyldig til en bryter avtallen

Skrevet

Jeg har bare skrevet en selv...to eksemplarer som vi begge skal skrive under på...

X skal ha samvær med vår datter hver .... fra kl ... til kl ... hjemme hos oss. utover dette kan han godt ringe og avtale fler møter!

Enkelt og greit:)

Skrevet

Eg satt sjølv opp ein samværsavtale, som vi begge har skrive under på. Den er sendt inn til domstolen fordi vi var kommt så langt før vi blei einige. Der har eg prøvd å få med alt eg føler er viktig, man veit jo aldri kva som kan skje i framtida.

Skrevet

Vil legge til at vesla bare er 3 mnd og derfor greit med en helt enkel samværsavt. Vil nok lage en annen den gangen han skal ha henne alene osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...