Gå til innhold

Noen som har izi sleep bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det til lillemann og var ikke særlig fornøyd... Veldig tungt, klønete å montere og det ble fort for lite da det er så smalt. Eneste fordel (som vi ikke hadde bruk for så ofte) var at ryggen kan legges ned når det ikke er i bilen. Vi har bestemt oss for et mye lettere neste gang (f.eks maxi cosi).

Skrevet

Jeg har izi sleep.. og jeg må si meg middels fornøyd...

Er jo et VELDIG sikkert og kjekt sete.. men synes det er SVINtungt.. så angrer der ja:( Ellers skal det jo være "sååå" enkelt å sette fast i bilen.. men jeg synes da ikke dette er så enkelt jeg da..

Går jo helt greit.. nå som vi kan det... men når jeg har feks. vært hjemme hos foreldra mine osv.. og hatt med sete.. så har dem IKKE fått til å montere setet.. og sliter enda med det.. til tross for at de har gjort dette mange ganger....

Jeg angrer faktisk kjøpet.. tenkte jo faktisk at det skulle være sååå praktisk med gyngefunksjon og hele pakken... men må si helt ærlig at den ikke er brukt no særlig =/

Ble mye negativt her du... Men setet er ikke så fælt alså hehe.. :P

det kommer ann på hva du ser etter...

Jeg reiser en del med buss hjem til foreldra mine, og da er dette setet SVINTUNGT å bære på.. så for meg var det et dumt kjøp....

Ellers synes jeg det er et pent og SIKKERT sete;)

Skrevet

gjør ingenting at det var negative ord fra dere, bedre å få fakta på borde å høre andres erfaringer unasett hvordan dem måtte være=)

vi har tenkt å overta min kusines izi sleep stol for å ha i bil nr 2 så blir nok ikke å bære så mye på den=)

Skrevet

da hadde jeg nok ikke takket nei :) For det er et pent og bra sete!! =)

Skrevet

Tja...

Vi valgte den for den så så sikker ut. God hodestøtte og god støtte ellers også, og slik er den. Robust stol.

Jeg har også brukt den biten med at vi kan legge ned ryggen på setet. Kjempefint på barselmøter og lignenede da snuppa vil sove. Ho sovner tvert da jeg putter ho i den og gynger stolen littegran.

Men som de andre skriver her så er den svintung og kjempeupraktisk å bære.

Men til det bruket du skal ha den til, stå rolig i bilen. Så vil jeg nok anbefale den ja. Regner også med du får den litt rimeligere enn om du skulle kjøpt ny!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...