Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 at jeg fortsatt har hodet sånn noenlunde over vannet etter at gubben forlot oss..Imorgen er det 1 uke siden jeg fikk sjokkbeskjeden, og jeg griner litt hver dag. Idag klarte jeg faktisk å levere unger i barnehagen uten å grine, ikke værst, hva?? Mamma er her og har vært hushjelp på heltid, huff får dårlig samvittighet:/ Vi skal til mekling om 2-3 uker, gruer meg til å se han igjen da..Han har ikke bedt om å se ungene i det hele tatt og tror ikke han gjør det heller med det første. Jeg raser ned i vekt, spiser knapt nok. Minus 3 kg på 6 dager, men det gjør ingenting, for jeg har noen kg for mye! Hehe når jeg er slank igjen skal jeg takke han for at han hjalp meg å bli "hot" igjen=)
Mille** Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Huff, vil bare gi deg en klem, høres tøft ut. Tror jeg hadde fått sjokk hvis jeg plutselig skulle bli forlatt av mannen min.... *klem*
Mamma+2 Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Hei...vil sende deg en STOR klem....vet hvordan du har det for jeg gikk gjennom det samme for 2.5 år siden.... Trodde aldri jeg skulle over det...Var utrolig vondt til alt var ordnet opp og jeg landet....jeg hadde også en mann som ikke ba om å se barna under denne perioden... Pr i dag så eg jeg glad han avsluttet det..har det MYE bedre uten han..selv om jeg jo er lei meg for at vi ikke er en familie - samlet lenger for barna....men HAN savner jeg ikke.. Jeg kan og takke eksen for at jeg ble kvitt endel kilo..he-he...selv om jeg var så dum¨å lot de komme på igjen..... Men gi deg tid til å sørge...kom over det og lev DITT liv sammen med barna.....tenk på at det er hans tap.... Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå