Gå til innhold

Guttenavn, Silas vs Mateo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket liker dere best? Sliter med å velge navn til gutten vår men heller vel mest mot Mateo.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mateo helt klart. Silas blir veldig religiøst for meg (jf. Da Vinci-koden). Liker også Teo/Theo.

Skrevet

Mateo, men ville skrevet det med to T'er.. Matteo.

Nydelig navn, styr unna Silas :-)

Skrevet

ååå...ble trukket mot Silas med en gang jeg:) Selv om jeg også forbinder navnet noe til DaVinci koden..men kan godt se for meg en liten guttepjokk med det navnet:)

Skrevet

Likte Mateo/Matteo/Matheo- veldig fint og spesielt navn...

Skrevet

Matheo! :)

Silas blir litt Judas-navn for meg desverre! :(

Skrevet

Ok tusen takk for svar:) Vanskleig å bestemme seg assa, må se når gullet kommer ut:) Kansje det da blir null tvil om enten det ene eller det andre:)

Skrevet

Likte dessverre ingen så veldig godt, men valget hadde nok falt på Mateo av de to. Silas synes jeg ikke er noe fint og tenker med en gang på Da Vinci koden.

Lykke til med valget.. :o)

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst på Matheo dersom det ble gutt, men så viste ultralyd at det blir jente.

Nå har jeg oppdaget at Matheo er på vei til å bli et "poppis"-navn så da er det utelukket for min del. Da ville jeg nok valgt Silas...

Skrevet

Siles er pent synes jeg, kjenner en spanjol som heter det. Silas om du liker det bedre. Matteo er poppis. Mest på Oslo-vest foreløpig, men det kommer.

Du er litt alternativ, så du kan jo tygge litt på José, Juan, Esteban, Calixto, Pablo, Miguel, Recaredo, Fabio, Augusto, Nicanor, Constantino, Octavio, Oswaldo, Victor, Fernando, Rodrigo, Alejandro, Santiago, Jorge, Arnau, Diego, Ricardo, Alfonso, Francisco, Arturo, Tesi, Alvaro, Ulises, Saul, Manuel.

:-)

Skrevet

SILAS!!

oi, det var nydelig!! men samboer likte det selvfølgelig ikke i fall jeg skulle stjele det, så da er det all yours ;)

Skrevet

Silas! :-) Men jeg har ikke lest DaVinci-koden...

Skrevet

Hmm.. Det kommer an på hvilket etternavn dere har tenkt å gi og hvordan dere som foreldre ser ut da! Synes Mateo passer best til barn som er litt mørke, ikke de med lyst hår og fregner liksom=) Til det er Silas bedre.. Det er mer nordisk..

Skrevet

hei:)

jeg har så lyst å kalle gutten min matheo. men sambo hater d:(

både han å jeg er mørk,å jeg er helt eni at en gutt som heter matheo,forbinder jeg med en liten mørkhåret gutt:D

Skrevet

næææh er det poppis navn altså...:( Hmmm ja ja utroli vanskelig. Takker for alle inspill:)

Skrevet

Det er under 50 i Norge som heter det uansett hvordan du skriver det, så så veldig popis er det jo ikke. Men det er nok på vei opp på statistikken, vet om flere som har valgt det. Silas er mer spesielt tror jeg :)

Skrevet

Så morsomt, vi holder akkurat på med samme diskusjon. Valget vårt er mellom Matheo, Silas, Fabian, Tristan, Aron eller Malvin. Jeg synes Silas er finest av alle disse, men mannen synes det er litt spesielt. Jeg har lest DaV.Koden, men det betyr lite for meg. Om et par år er boken og filmen historie...

Gå for Silas du! Kanskje vår gutt får det samme navnet:-)

Skrevet

Oi he he, så snodig:) Ja jeg holder en knapp på Silas men sambo er fast bestemt på Matheo, han synes også at Silas er litt for spesiellt. Ja den filmen spiller ikke no rolle. Vi får kjempe for navnet begge to, blir morro å se hva det faller på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...