Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, ja det er sikkert noe sånn du sa igår.. får bare vente å se:) hehe.

Har masse murringer men ikke tegn t mens, men det er ikke uvanlig at den er sein:) Men er ikke innbilt slik mann får hvis mann er helt opphengt i å bli gravid?

Hvordan er formen din? har du begynnt å få mer overskudd nå? Jeg føler at du har begynt å få farge i kinnene igjenn:) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo formen er kanskje LITT bedre men jeg er fortsatt veldig trøtt..spes idag..men har stått opp tidlig et par dager nå og sove litt dårlig så jeg regner med det er derfor...skal begynne på aktiv sykemelding i morgen...gleder meg litt til det, men håper det ikke blir for slitsomt:)

ser du noe annet på meg om dagen??

f.13.04.83

kjærlighet? jobb? anna?

innbildt kan vere at du tenker mye på det, men det har jo du gjort litt i det siste og til mer du tenker på de symptomene du har til sterkere kan de bli...men jeg vet ikke hva som skjer i kroppen din...spennende å se...du må nok bare vente litt til:)

klem

Skrevet

heisann jeg får ikke opp noe særlig mer enn hva jeg har sett før:9 Får opp at kjæresten din er litt sliten eller påvirket av svangerskapet også... Men jeg har dette bilde av dere som lykkelig familie og det er vanskelig å se noe annet, Er dere gift? HVis ikke tror jeg han frir eller kommer med annen kjærlighetsærklæring snart;) får opp at du må ta d rolig i jobben og at du må vætre flink å si nei hvis du føler d blir for mye jobb.. Og det er ikke alltid like lett;)

Det var en annen såm spådde meg på bim spå siden og hun trodde positiv test fredag og at jeg er ca 5 uker på vei... Mens en annen spådde jeg ikke var det... aurora sier jeg er det:) så det er sånn 50 50... Men jeg gleder meg bare til å få d ut av verden, om d nå er d enne eller det andre,... tar en til helgen, og om den ikke er SKIKKELIG positiv, så er jeg ikke gravid:)

Men vet du hvordan d går med white lily? er så spent:)

Skrevet

vi er gift:) hihi..så alt ok der:)

skjønner at han er litt uttafor fordi jeg er gravid...blir lite omsorg og kjærlighet fra meg...den går til meg selv:P

ja jeg synes det er vanskelig å si om du er gravid eller ikke men....dem som venter får se..

går bra med whitelily...var litt kluss med litt missforståelser og sånn men tror alt er ok nå..har ikke snakke med henne i dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...