Katsi Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Har bestemt oss for barn nr 3!!! Ganske spent egentlig:) Med de 2 andre har det gått 4 mnd og 18 mnd fra vi begynte å prøve til jeg ble gravid. Har aldri prøvd noe eggløsningstester e.l. bare telt dager. Har jo ikke lyst at det skal gå så veldig lang tid så kanskje jeg skal prøve denne gangen?
madisen Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor ikke bare ha reglemessig sex? Mye enklere :-)
*tornerose* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Heia :-) Ja synes også det er rart å være her igjen, føles ikke som lenge siden sist jeg var hektet på disse BIM-sidene... hehe :-) Vi prøver også på nr. 3 og er veldig spent på hvor lang tid d tar før spira er på plass :-) Jeg er enig med madisen, regelmessig sex er enklest så d satser vi på :-) (orker ikke stresse med EL-tester)... Hvor gamle er barna dine? Jeg har 2 flotte jenter på 2 og 4 år... Så dette blir tett, men GLEDER meg veldig :-) Lykke til ønsker jeg dg. *krysser fingrene for oss alle sammen* (",) Klem lillemy :-)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 hei hei katsi=) vi å prøve på nummer 3,men vi har vært prøvera i 15pp no så d tar på tia te oss da=) men håpe d klaffe om itj så altfor læng,lykke te da katsi å lillemy;)
*tornerose* Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hei solstråle :-) oj, 15 pp, prøvd ei stund da ja. Brukte dere lang tid på nr. 1 og 2. også? og hvor gamle er dine stoltheter? (",) Håper d klaffer for dg snart, du fortjener jo virkelig ei lita spire nå synes jeg :-)
har4barn Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hei! Vi prøver på nr 4, vi:) Har to jenter på 6 og 8 + en gutt på snart 4. Brukte ikke noe tid på de første, men den siste er vanskelig, gitt. Mistet i uke 18 i fjor, ble gravid etter 9 mnd rett før jul, mistet igjen i uke 8. så vi har denne gangen prøvd i 15 mnd. Ja, ja. Den som venter på noe godt, venter som sagt ikke forgjeves! Lykke til!!
Katsi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Heisann Lillemy:) Har en gutt på 3 år og en jente på 6. har vært veldig usikker på om vi tør prøve et til svangerskap. Sistemann holdt på å komme i uke 23 og lå på sykehuset i 5 uker og hjemme i 8 uker før jeg fikk lov å bevege meg. Syntes det var forferdelig å være borte fra datteren min så lenge, men nå tar vi sjansen på et normalt svangerskap igjen! :-)
*tornerose* Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Hei igjen Katsi :-) Uff ja, forstår godt at dere har vært i tvil da og kan tenke meg d var fælt å være borte fra dattera di så lenge. Men godt at alt gikk fint til slutt ihvertfal :-) Og tror nok at du får et normalt svangerskap denne gangen (du får helt sikkert god oppfølging i og med at ditt 2. svangerskap var komplisert) Hvor i landet kommer dere fra og hvor gamle er dere? Er jo så kjekt å prate med andre som er i samme situasjon som en selv. Er jo ikke så mange som vet at vi er prøvere, kun mg, dere og mannen self :-)
Katsi Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2008 Heia:) Vi bor i Stavanger, er 31 år og mannen min er 35, dere da? Det er ekstra spennende nå som alt er hemmelig ja, har ikke lyst å få spørsmål om vi er i mål osv. Litt snålt egentlig, det opptar jo så mye av tankevirksomheten min og så kan jeg ikke snakke med noen om det!!! Dere er på andre pp ser jeg? Vi har akkurat begynt på 1 så nå venter jeg i spenning på EL!
*tornerose* Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 Jeg er 27 år og mannen min 33 :-) Og bor på Karmøy (da er vi ikke så langt borte fra hverandre da jo......) Koselig by Stavanger da, har slekt der borte :-) Venter også på EL, gleder mg :-) Ja d er kjempe spennende. Må holde mg oppdatert da :-) -klem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå