Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 ...da jeg fikk forferdelig vondt i magen. Hun er snart 3 og jeg er 25 uker på vei. Jeg er ikke av den hysteriske typen, men ble faktisk litt redd nå. Har sjekket, og det er ingen blødning, og smerten virker avtagende, men guuud så vondt!! Skikkelig vondt i hele livmoren liksom...Tror dere det er grunn til bekymring? Har ingen jordmor eller lege time på leeeeeenge ennå...Hadde dere ringt jordmor? *venter nr 2*
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg få sånt, tror det er livmorbånda du kjenner. vær litt forsiktig med å løfte alt for mye. Om smerten gir seg å ikke kommer tilbake, tror jeg det går bra. Ellers kontakt føden om du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde ringt jordmor tvert. bedre en gang for mye enn en gang for lite. HÅper alt er bra da.
*Super*Mamman* Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Slik kan jeg også få. Særlig når jeg løfter minstemann, beveger meg mye og/eller brått, og når jeg nyser og snur meg i senga. Tror ikke det er noe farlig, tror det er smerter i ligamentene rundt livmoren. Er helt forferdelig vondt, svir som bare juling... Men hvis det ikke blir bedre, er det sikkert greit å få det sjekket opp..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hei, og takk for svar...Har jo vært gravid før, og dette var IKKE ligament smerter...Men er fortsatt veldig usikker på om jeg skal ringe. Ligger foreløbig på sofaen, og prøver febrilsk å kjenne etter liv;-) *venter nr 2*
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Men så ring da! Du blir ikke sett rart på om du ringer. Tenk hvor mye du kommer til å angre hvis det virkelig er noe og du ikke har ringt. Bare tull av deg å utsette det.
*Super*Mamman* Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Hvordan går det med deg?? Håper alt er i orden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå