tvillinger_mars08 Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har kommet fram til to alternativer. Er førstegangs og uvitende, så si gjerne ifra hvis dette blir for kaldt, eller for varmt. 1. Lammeskinn + helseteppe i bunnen av softbagen, dyne over. (Softbagen kan lukkes igjen, så det blir lunt) 2. Lammeskinnspose i softbagen. Kan babyen ligge rett på lammeskinnet, eller er det lurt å ha noe i mellom? Andre forslag? Babyene kommer i mars.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har kombibag og flere valg alt etter hvor kaldt det er: - tykk brun fløyels vognpose fra sambos foreldre- 30 år gammel - noe tynnere blå vognpose fra jeg var liten, "vårbaby" - teppe eller dyne i kombinasjon med noe av de over, eller kun dyne alt etter vær og størrelsen på babyen når den vokser....
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Det hele vil komme ann på hvor du bor og i tillegg hvor mye klær du tar på babyen din ) Her må du bare sjekke etterhvert... Slik jeg ser det vil det enkleste være lammeskinnspose, men du trenger ikke den så langt utover våren.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 hihi jeg har også brun vognpose fra 70-tallet :-).
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg får i slutten av mars og har tenkt å bruke lammeskinn, strikket ull teppe og byne over.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 lammeskinn og dyne. Eventuelt ullteppe over på ekstra kalde dager. Tenkte kjøpe voksipose eller lignende til neste vinter når babyen er større. Venter feb.baby
Hvitkløver2020 Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har odenwalder dun pose... ellers blir det jo å gå over til dyne etter hvert=)
termin 29.jan Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har knødd voksiposen nedi quinny-bagen og det går nok fint til nyfødt, men utover våren blir det en litt lettere pose. Dyne brukte jeg ikke før i mai sist. Syns det blir lunere med pose. Babyen kan ligge rett på lammeskinn, men liten gulpeklut under hodet er lurt så blir ikke skinnet så sølete. Så moro med tvillinger! :-) Blir kanskje litt anderledes da, hvis de skal ligge sammen blir det jo litt varmere også... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå