Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg holder på å gå på veggen jeg. Dagene går så innmari tregt mellom el og tanta. Først skal man vente på el, så er den jo over får man rekker å tenke seg om, så er det bare å vente igjen da... Prøver å finne på noe, tenke på noe annet osv... Men neeeejda, havner fort her inne igjen! Vet jo at man ikke skal stresse med å bli gravid, men etter el spiller det vel ingen rolle, da er det enten laga liv eller ikke så... Noen med kreative forslag til noe å gjøre i ventetiden?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Ingen gode forslag dessverre:( Men jeg kjeder meg grenseløst! Denne perioden er det dessverre ingen prøving siden mannen er bortreist:(( "Underholder" meg selv med temping og sånt, bare for å se hvordan formen ligger an - tror det er EL på gang denne helgen! Men må vente heeelt til neste periode før det blir spennende igjen...DET er lenge til det!
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Huff ja. kjeder meg fælt jeg også :-( er sykemeldt og min kjære ser jeg ikke mye til heller for han er opptatt med så mye :-S har el denne uken, men de neste to ukene kommer jo til å gå enda tregere. Hehe, jeg sitter og lager hjemmeside jeg. Egentlig bare for meg selv, men får se hva det blir til. Føler i alle fall at det får tiden til å gå litt :-) Ellers er jeg myyye på bim. Så til min store skrekk at jeg er på listen over de mest aktive brukerne. haha :-P
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Æsj, kjedelig med bortreiste mannfolk, skjønner ikke at de alltid ser ut til å ha noe å gjøre? Meeeeen, de er gode å ha likevel da, kan tilgi dem litt bortreisthet innemellom! Havner mye her inne jeg også, føler annenhver tråd har mitt navn en eller annen plass men men, lærer vel mye også da! Blir spennende å bli gravid igjen da, skal liksom vente i ni mnd i tillegg Gleeeeeder meg da, bare jeg ikke er for utålmodig...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hehe det samme tenker jeg Christiane ;-) gleder meg så veldig til jeg sitter der med bebisen i armene! ååå det skal bli herlig altså, men redd jeg er litt utålmodig, man tjener jo ikke no på å være det :-S er så babysyk at det halve kunne vært nok :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå