Helnøtt med spire:) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 oki her er saken. Står at jeg kan ta på den ene stikkpillepakken opptil 3 ganger daglig og den andre pakken står det at jeg kan ta 3 - 4 ganger daglig. Vil det si at jeg kan ta kun 3 til sammen (og blande de to) eller kan jeg ta 6 stk til sammen på en dag altså 3 av den ene og 3 av den andre? Må spørre, til nå har jeg bare tatt 3 tabletter dagen. Men etter smertene skulle jeg veldig gjerne likt å ta mer:(
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 ja, det er jo ikke verre..men sliter litt med å snakke (fjernet mandlene) for å si det slik, og forøyeblikket er jeg alene hjemme. Men kan jo vente til mannen kommer.
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 DDu skal forholde deg til det som står på pakken. Har du ti pakker og alle sier at du skal ta to om dagen, skal du ta til sammen 20 piller. Du kan mao ta opp til 6 om dagen.
cheni Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hvilken medisin er det snakk om da? Det er vanlig å ta BÅDE voltaren og feks paralgin forte, altså 3 av den ene og 4 av den andre... (har du veeeldig vondt kan du sikkert ta mer og...)
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Oki, takk:) dette veil gjøre dagene bedre fremover!! Har kun tatt de 3 men kunne jammen trengt litt mer!!
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2008 Det er de to ja. Så da kan jeg ta 3 av den ene og 4 av den andre?? Jeg tror jeg kommer i himmelen! Da skal jeg dope meg ned til jeg ikke kjenner smerten:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 Ja 3 av den ene og 3 av den andre. Da jeg fjernet mandlene tok jeg 3 Paralgin forte, 3 Paracet og 3 Voltaren x 3. Dvs at jeg tok 9 tabletter x 3 iløpet av døgnet. (mange piller, og ja jeg levde i sus og dus i 14 dager Det gjør så sinnsykt vondt å fjerne disse mandlene!!!! God bedreing, ting blir bedre med halsen etterhvert nå som det jævelskapet er borte:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. januar 2008 Hehe stemmer det, og jeg gleder meg!!! Takk for det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå