connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Noen med erfaringer fra tønsberg når det gjelder 3d?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Pokker at ingen svarer på dette innlegget for dette lurer jeg veldig på også.... Mener du forresten på nøtterøy.. Menner å ha hørt at det er noe bra der...
kaksja Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 mener du 3d gjennom kvinneklinikken?? lurer egentlig på det samme!! hehe
bæibi nr.3!! Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg var der med førstemann. Kjempefornøyd!!! Fikk raskt time, dyktig lege. 750,- for timen, og fikk med dvd og bilder.
Lunis Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Ja, kan absolutt anbefale kvinnedoktor på Nøtterøy (Tønsberg). Var der med førstemann, og skal absolutt dit igjen nå med andremann - selv om vi bor i Oslo. Veldig flink gynekolog som er lett å prate med, og som virkelig er flink og bryr seg om det han gjør. Sjekket om alt var OK i forhold til organer, vekst, blodgjennomstrømning ol med 2D ul (vanlig), samt tok mange 3D bilder og 4D (filmsnutter) om vi fikk med oss på en DVD. Kostet 800 da vi var der i juni i fjor, ser de nå har gått opp til 850 - men det er uansett veldig billig i forhold til de fleste andre steder jeg har sett. Anbefaler å gå inn på nettstedet deres, www.kvinnedoktor.no Der kan man lese om tilbudet, bestille time - og også se 3D og 4D bilder fra ulike uker. Vår førstemann ligger der også - under uke 30+2, pluss bildet som kommer etter (uke 30 - er av ene foten hans).
Tiril <3 Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hadde time der i dag og anbefaler klinikken på det sterkeste Betalte 850 kr og legen var utrolig dyktig, og ikke minst veldig hyggelig!! Du får absolutt det du betaler for, og skal love deg at du ikke slipper ut derfra før du har fått med deg skikkelig fine bilder og videosnutter. Var verdt hvert eneste øre
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 oi. gleder meg skikkelig nå. Gleder meg til å hilse på lillegutten i magen. Kommer da til å være i uke 26. Håper det blir fine bilder av han da. Skal inn på sidene deres nå. Takk for svar!!!!
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 peter mikael nicolaidis var jeg hos rett over nyttår. helt genialt og han var super flink. 850kr m dvd og bilder, virkelig verdt det!! IKKE ultralydinstituttet. det ligger i samme bygg som nicolaidis og begge driver m 3d ul. nicolaidis er i 2.etasje. kvinnedoktor blir han kalt..
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2008 Oi da skal jeg sjekke om det er riktig nummer vi har ringt... vil jo ha den som alle skryter av her inne!!!
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 du kan bestille time på www.kvinnedoktor.no der ser du alle ledige timer o.l..
starup Skrevet 18. januar 2008 #11 Skrevet 18. januar 2008 koster 800,- på Nøtterøy Ul senter på ramberg. da får du bilder dvd og medesinsk vurdering skal dit om 2 uker. gleder meg masse.
starup Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Beklager litt feil navn.... Her er info fra gulesider. Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS Telefon: 33 40 75 83 Besøksadresse: Danholmen 1, 3128 Nøtterøy
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. januar 2008 Men ultralydinstituttet og kvinnedoktoren er to forskjellige.... Hvem er det alle snakker om???? De har samme adresse men er visst ikke samme person.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 Olavsgaten LEGESENTER i porsgrunn. De har 4 dim.UL. Tre kvinnelige gynekologer som er der. Trine er veldig flink. 800 kr for bilder og dvd.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2008 #15 Skrevet 19. januar 2008 Eh,nei... Trine er ikke flink.. Virket på meg veldig usikker...tok ingen mål,og virket utålmodig rett å slett. Nøtterøy derimot,anbefaler jeg på det sterkeste.......
Lunis Skrevet 19. januar 2008 #16 Skrevet 19. januar 2008 Til Connie: Den alle skryter av, er Kvinnedoktor, som er Dr Nicolaidis. Han er svensk. Du kan søke ham opp på www.kvinnedoktor.no og bestille time der. Han er spesialist i gynekologi og obstetrikk, dvs. kvinnesykdommer, svangerskap og fødselshjelp, og har i tillegg viderutdanning i ultralyd av kvinner og gravide, og tilleggsutdanning i tidlig ultralyd av gravide samt 3D/4D ultralyd. Den andre som nevnes, Ultralydinstituttet, vet jeg ikke så mye om. Det ligger i første etasje i samme bygg som kvinnedoktor/dr. Nicolaidis. Derfor lett å ta feil mellom de to..
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 20. januar 2008 Nå ringte vi å bestilte time hos kvinnedoktoren i steden. Hadde på ultralydinstituttet, men avbestilte etter råd fra dere. Han lo litt når vi ingte han svensken. Virket kjempe koselig. tuuuuuuuuusen takk for råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå