Gå til innhold

hvor mye hadde dere lagt på dere i uke 20-21 ca?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg gikk ned 3-4 kg i begynnelsen og la ikke på meg før rundt uke 20....er 22 uker på lørdag og har da gått opp ca 1,5kg...

Syns det er litt skummelt at eg ikke har lagt på meg mer, men alle sier snuppa tar det hun trenger så eg stoler på de....

Skrevet

1,5kg,men til gjengjel la jeg på meg 7kg i 3mnd og 6kg i 7mnd (da var det jul)

Skrevet

første gangen ca 6-7 kg, andre svangerskap ikke noe...

Skrevet

sammme som deg. La på meg 13 kg til sammen andre gang.Første gang la jeg på meg 9 kg vann på overtid. Syyyyykt.

Skrevet

ok, det var godt å høre erteposen, kanskje jeg slipper å bli enorm denne gangen:-) 13 er jo helt fint

Skrevet

Ca 3-5 kg begge ganger (uke 22 nå)

Men totalt la jeg på meg 26 sist, så det setter nok inn snart:p

Skrevet

6 kg tror jeg det var. Grøss, har lagt på meg 4 kg siden det og nå er jeg bare i uke 29! :s Sist gang la jeg på meg kun 8 kg hele svangerskapet. Og enda jeg spiste mer snop da enn jeg gjør nå. Har litt vann i kroppen da, men skal ikke skylde på det ;)

Skrevet

Ingenting.. Gikk ned først, og måtte dermed komme opp på 0 før jeg begynte å legge på meg.. Endte på ca 10kg gjennom hele svangerskapet. Tror jeg var litt heldig!

Skrevet

De to første gangene husker jeg ikke, men denne gangen ca 2 kilo bare.

Skrevet

:-( jeg kommer til å bli Gross...

Skrevet

6 kg er ikke mye. Jeg la på meg mellom 6 og 10 kg til uke 20 tror jeg (husker ikke konkret). 19 kg totalt og fødte i uke 37. Gikk ned 15 kg på sykehuset de første tre dagene etter fødsel, noe min fastlege sa var normalt. Jeg stresser ikke med vekten denne gang. Veier mindre nå enn jeg gjorde før første svangerskap.

Hilsen 14 uker på vei.

Skrevet

Det jeg mente var at jeg veide mindre før jeg ble gravid andre gang enn jeg noen gang har veid. Gikk altså ned så mye i vekt på ett år at jeg veide mindre enn før første svangerskap. Amming gjør susen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...