MamiMaribel Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Tror valget står melllom disse to, og skulle gjerne hørt fra noen som har disse vognene. :-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Vi hadde quinny vognen. Brukte den en gang og solgte den fort som fy. Helt elendig!! Men, nå er ikke jeg glad i 3-hjulinger i utg.punktet da..... Traff vi en sten på asfalten, ville den tippe over. Måtte hive meg rundt og ta tak i den. 7åring som trillet. Når jeg skulle sette den fra meg med et sovende barn ute, turte jeg ikke annet en å støtte den til søppelstativet.
MamiMaribel Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Huff da, jeg vil ikke ha en ustabil vogn. Vi har en trehjuling vi kjøpte billig på ferie, men den velter bare man ser på den. Hadde nok ikke blitt godkjent i Norge. Så jeg trenger ikke flere veltevogner...-)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Ustabil vogn, har prøvd den (venninne som har den) Liker heller ikke at den er så tung å trille på alt annet enn asfalt og vanskelig å manøvrere dersom man ikke er vant til den. Håndtaket gir "billigfølelse" da det liksom slarker litt når man tar i det og at det (selv om det er skinnhåndtak) kjennes veldig billig ut. (anbefaler forøvrig at dersom du anskaffer Mutsy som ikke har skinnhåndtak, kjøp Quinny sine, for det greiene som er der fra før kjennes fort fuktig ut i vått vær, synes nå jeg da)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Også skulle du vel ha en lett vogn?! Den er jo ganske tung?!
juddellihuddelli Skrevet 16. januar 2008 #7 Skrevet 16. januar 2008 Vi har quinny vognen og er kjempefornøgd! Ikke noe velting her i gården, den er lett, og skikkelig god å kjøre. Liten blir den når man slår den sammen også. De jeg har hørt fra som har hatt denne vognen har enten elsket den eller hatet den så man må nesten bare prøve den litt i butikken. (kjenner flere som har denne som er fornøgd) Lykke til.
2(3) Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Kan man få kjøpt skinn til håndtak utenom, i butikkene??
MamiMaribel Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2008 H, så quinny er en tung vong.....? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå