Gå til innhold

Etterlyser lekebutikk/ svensk produsent av kosedyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Mitt to år gamle barn har mistet sin kjære favorittkosebamse på sykehuset og vi prøver desperat å finne en tilsvarende. Den ble kjøpt i en lekebutikk på Gardermoen for ca to år siden. Er ikke sikker på om den var produsert i Sverige, men merkenavnet var i allefall svensk. Tror merkenavnet sluttet på -ski eller -sky. I tillegg sto det på merkelappen "...of Sweden".

Selve bamsen var ca 25 cm med en omtrent like lang lue. Bamsens ansikt, hender og føtter var hvite og den hadde lyseblå klær og lue. Den var lagd av veldig mykt tøy og kunne virke som en "klut" etter noen vask. Det vil si: Den hadde ikke så mye fyllstoff og var ganske tynn.

Vi er meget takknemlig for hjelp til å finne enten produsentens navn, butikken eller selve bamsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på om merkenavnet sluttet på hverken -ski eller -sky. Kanskje det var noe annet? Takknemlig for hjelp.

Skrevet

bukowski eller noe sånt kanskje?

var noen som etterlyste maken bamse for noen måneder siden, men vet ikke om de fant noen adresse.

Skrevet

Bukowski :)

Snuppa har også helt dilla på bamser derfra. Hør med LOTP, hun hadde bukowski tidligere mener jeg å huske.

Eller søk på bukowski på nettet, har sett flere nettsider som fører merket.

Skrevet

Det høres ut som beskrivelsen av min sønns kjæreste bamse. Merket er Bukowski.

Tror nok du skal slite med å finne en lik. Jeg brukte flere timer på å saumfare nettet etter en lik, men fant det ikke. (Ville bare ha en reserve). Tror de bytter ut koleksjonene sine ganske ofte.

Skrevet

legg ut bilde. kan hende noen har den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...