♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har kjøpt en mix med Santa Maria Creamy Curry Chicken som jeg skal lage til middag en kveld. Skal blande pulveret med creme fraishe og vann... Men står ikke om kyllingen skal være stekt på forhånd, og jeg er grønn på sann fordi jeg har aldri stekt kylling filet i form i ovn. Blir den stekt/kokt i den mixen? Høres ut som en håpløs husmor, er enkli ikke det- men vil så gjerne prøve noe nytt på matfronten...
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Hmm.. står det noe om hvor lenge det skal steke da? Det kan jo gi en viss pekepinn.. Men jeg vil vel tro at kyllingfileetene skal væres tekt så har du på blandingen og bare gratinerer etterpå?!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 På pakken står det bare: Legg kyllingfiletene i en ildfast form. Hell over blandingen av pulver, vann og creme fraish. 225 grader i 20-25 minutter Hvis filetene er stekt på forhånd skulle en vel ikke tro det skal stå så lenge??!?!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2008 Sjekket på nettet og der står det: http://www.santamaria.no/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.RecipeServlet?c=8&p=r8b&id=426 TILBEREDNING Sett ovnen på 225 grader. Legg kyllingfiléen i en ildfast form. Visp kryddermik, vann og creme fraiche i en bolle. Hell blandingen over kyllingfiléene. Tilbered i ovnen i ca 15-20 minutter eller til overflaten har fått farge og kyllingen er fast med klar kjøttsaft. Da skulle det vel høres ut som den ikke skal være stekt først? Ingen som har laget dette fø?!??!
Maren - på overtid Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Da behøver du ikke å steke den. Ville sørget for at kyllingen ikke er dypfryst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå