Gå til innhold

Trenger litt hjelp her jenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lørdager er jo "laugardag" og som alle andre bader jeg denne dagen. Problemet er bare at i det siste syns jeg trusa mi har blitt så skitten når vi kommer til tirsdag/onsdag!!! Hva skal jeg gjøre for at den skal holde hele uka? Fra badedag til badedag?? Tips?

Ha mindre sex kanskje??

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Snu den, din amatør!

Skrevet

*klaske seg i panna* SÅ KLART!!!!! Det har jeg ikke prøvd ennå. Men da går det greit... Lørdag, søndag, mandag og tirsdag på den ene siden, onsdag, torsdag og fredag på den andre... så bytte :)

Skal vi se...hvilken dag er det idag???

Skrevet

Er DET mulig da??? Hvilke truser har DU egentlig???

Skrevet

Sett på deg ei bleie i stedet da din tulling.

Skrevet

Lesbetruser.

(Jmf. tråden "Må bare si èn ting...")

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Digre Mugger har sikkert slike doble spesialtruser som er sydd i et to-lags stoff med en åping i siden. Du bruker dem først på den ene siden, så den andre, og etter det så vrenger du dem slik at innsiden kommer ut og bruker dem to ganger til.

Skrevet

Sånne truser(???) er sikkert greie å ha de Tallulah... INNERST I SKAPET!!!!

Haha...ser ikke akkurat for meg at de finnes i g-strengvariant?!?!

Skrevet

Tre-lags, faktisk, for da holder de hele uka.

(På synddag går jeg truseløs.)

Skrevet

Trodde egentlig det var freddan folk gikk truseløs. Det er jo den dagen man skal ha sex likevel...

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg forstår at det er greit med truse på når du klipper tåneglene dine.

Skrevet

Ni, jeg skjønte ikke den der helt, jeg. Vanlig klippe-posisjon er ovenfra og ned (i den rekkefølgen kroppslig). Hvordan klipper du tåneglene dine da? Liggende på baderomsgulvet med rompa bar og tærne i lufta?

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Det har du ikke noe med, men sist jeg trodde jeg var gravid så viste det seg å være stortåneglen på venstre fot som var faren.

Skrevet

Ha ha ha ha. Jeg ler meg ihjel. Dere er ikke helt gode vel.

Skrevet

:-) Pass deg, ellers blir du forfremmet igjen. Nekter å se for meg de akrobatiske øvelsene på baderomsgulvet, der du forsøker å dra nytte av stortåa som dildo...

NEI! For sent.....

Skrevet

UGH.. nå fikk jeg et grusomt syn på netthinna ja :) Haha...

Greit nok at det går en bleiereklame på tv nå som viser en mann som suger på stortåa si...

Men Tallulah da!!!! UGH!!!!

Skrevet

Jeg forsto det sånn at en av tånegla spratt inn i Tallulha og gjorde hun gravid jeg! Nekter å tro at hun bruker tåa som dildo.

Skrevet

Slapp av- ingen ting av dette er nok seriøst....

Skrevet

Hahahahahaha. Jeg bruker bare å snu trusa så jeg har den bakfrem, så teipe igjen ræva, da kan jeg altså bruke den 4 ganger.

Jeg har dessverre aldri hatt gleder av disse akropatøvelsene når jeg klipper tånegler, men kanskje jeg må det snart, er ikke bare bare med magen som er øm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...