Gå til innhold

34 dager igjen og kjempe lei i Bergen


Maddys_mom

Anbefalte innlegg

Jeg er 31 år og første gangs fødene.Jeg bor fast i USA men har kommet hjem til Bergen for å være nermt den Norske familien min når jeg skal føde. Er ikke vant til det norske systemet men ser at det er mye bra her i Norge. Så no sitter jeg bare her og venter og venter og er kjempe lei. Har vært på omvisning på Haukeland og det ser jo bra ut. Håper jeg får plass på Barsel loftet.

 

Er det noen her som har termin rundt 19 Februar? Hadde vært kjekt å få kontakt med noen her i Bergen som har født på KK før.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Bare et lite spørsmål, når var du på omvisning på Haukeland og hvordan fikk du ordnet det? Jeg fikk beskjed fra jordmor om at det ikke går an å få omvisning pga ombyggingen og ble kjempeskuffet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg var på omvisning på KK 7 Januar og det var jordmoren min Jorunn ved Nesttun Helsestasjon som ordnet det for meg. Det var litt kaos der på grunn av ombyggingen og føden var full så vi fikk se et rom på Storken og et av badene på Føden som de kan ta en seng inn hvis det trengs. Hun jobbet på KK i 25 år så det kan jo være at det er derfor hun fikk komme med oss.

 

For meg så virker det som Føden blir best for meg og så vil jeg ligge på barsel loftet. Jeg ble veldig overrasket av hvor fint det var der. Føltest ikke ut som et sykehus i det hele tatt.

 

Når har du termin da? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt på Føden og Barselloftet ut fra den informasjonen jeg har lest. Høres ut som en flott jordmor på Nesttun som ordnet omvisning.

 

Har termin 14 februar, så det er jo ikke lenge før deg. Bor faktisk også egentlig i utlandet og skal være hjemme i et halvt år, så da er vi i samme situasjon. Lykke til du og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har født på føden før, og har planer om å føde der igjen :) Er for pinglete for Storken jeg :P Endte på vanlig barsel jeg da, siden barselsloftet var fullt... Det var ikke så gøy. Denne gangen satser jeg på å reise hjem så fort som mulig dersom jeg ikke får ligge på barselsloftet... Har termin 9 feb jeg, men tror nok at jeg kommer til å gå over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 16 februar. Forrige gang lå jeg på barsel loftet og det kan virkelig anbefales, helt herlig! :) Har vært en gang på vanlig barsel og, helt grusomt. Håper jeg også denne gangen får komme på barsel loftet, håper dere også får muligheten til det.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...