Gå til innhold

Sagnet om lysets rike...noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvor jeg får kjøpt den????

Æsj, har ikke mer å lese og VIL ha den!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den , du låne vis du ikke bor så langt unna ,men se på brukt butikker , finn eller kontakt forlaget

Skrevet

Hei.

Ser du bor for langt unna til å låne=)

Har tittet på alle sidene jeg finner men ingen som selger annet enn en å annen bok... svarten altså!!

Men takk uansett=)

Skrevet

KJøpte hele serien på haugenbok.no for noen år siden. Innbundet i skinn, men tror de har den enkeltvis også. Beste nettbokhandelen i Norge, du har bøkene etter to dager.

Skrevet

jeg har også hele serien, men du bor vel for langt unna. men da jeg ville kjøpe bøker av margit sandemo gikk jeg inn på forlagets hjemmeside. bladkompaniet eller no.. å der hadde de mange av seriene hennes,

Skrevet

Det du kan gjøre er å bestille rett fra forlaget...

Nettside: www.bladkompaniet.no

Eller ringe/maile:

Kundeservice privatkunder:

E-post: [email protected]

Ordretelefon 815 66 540. Kontakt oss her ved abonnements- og adresseendinger, manko på forsendelser og lignende.

Eller så skal du vel klare å få tak i bøkene i de fleste butikker...Men her kan du faktisk bestille alle bøkene (20 stk) og få det på nedbetaling hvis du skulle ønske det...

Skrevet

Tusen takk for alle svar, men den er borte alle steder. Ingen som har den!!!

*sukk* ferdig med siste boken i hexemesteren i dag og ingen fortsettelse..

Men jeg skal sende mail til bladkompaniet.no og høre om de kan hjelpe meg.... håper det!!

Skrevet

Har sjekket men den er der ikke=(

Skrevet

Ingen fler??

Skrevet

Jeg har hele serien og låner den gjerne ut hvis du holder til i nærheten av meg, les Kongsberg og omein. Men må bare advare om at du kan bli ordentlig skuffet over den etter å ha lest Isfolket og Heksemesteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...