Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Og hva er egentlig forskjellen på quinny freestyle og quinny freestyle 3XL comfort?? Hva er pluss og minus med desse vognene. Kan man legge ned ryggen slik at man kan bruke vognene fra de er ganske små?? hm.. lurer fælt på hvilken vogn jeg skal velge. Ville egentlig ha en easywalker, men sambo synest de er så stygge =(
~sjiraff~ Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 HAdde ikke kjøpt speedy hvertfall... Der kan ikke rygges settes helt opp eller legges helt ned. Det er ingen bøyle og vogna er svær. Ungen kan heller ikke settes mot deg, kun med kjøreretningen. Vi har selc 3XL fresstyle comfort vogna og synes den er super. Trodde fresstyle kun var forkortelsen på freestyle comfort? Tror ikke det finnes flere typer, med mindre det er snakk om den gamle modellen da, som kom før 3XL vogna kom.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Er bare en Freestyle ja. Jeg synes speedyen er mye finere,men den er nok hakke mindre.' Dessuten kan man ikke sbu sittedelen,men det er det jo velgid få vogner man egentlig kan på. Nevøen min har Freestyle vognen og de er veldig fornøyde.
Miamed4mannpåvei Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Freestyle er den gamle modellen som ikke kan snu kjøreretning. Speedy virker for åpen samt at den ikke har full liggestilling, mer en hvilestilling. Vi er grisefornøyde med vår Freestyle 3XL Comfort Hatt den som sportsvogn et år nå, og når mini kommer skal vi prøve ut Dreamibagen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå