Gå til innhold

Hvordan er formen i uke 26?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere mye spark, hele tiden eller en gang i blant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner masse spark. Særlig hvis jeg er rolig. Hvis jeg gjør mye, kjenner jeg nesten ingen ting.. Har begynt med halsbrann.. Men, ellers bra form! Du da?

Skrevet

Masse spark, mest om kvelden men ellers om dagen oxo. Formen e opp å ned med kvalme! E litt lei nu ja..Kan ikkje tenk mæ at æ skal få halsbrann oxo ;)

Skrevet

Hei, jeg som er HI. Kjenner endel spark selv gjennom dagen. Halsbrann ja, rart du nevnte det. Har lagt merke til det de siste dagene. Har halsbrann akkurat nå faktisk. Men ellers bra form her også!

Skrevet

Ler, ja rart det med halsbrann. Mange som sier de får det rundt uke 25-27.. Lovehearts funker VELDIG bra!!

Skrevet

Hei,masse spark hele dagen her ..og Heavy bekkenløsning(bruker krykker) ,må tisse ofte og har til tider halsbrann.

Det som hjelper mot halsbrann mer enn lovehearts er: Natron,banan eller samarin.=)

Skrevet

Her er det også spark utallige ganger om dagen. Har ikke tellinga. Men det er en aktiv gutt i magen her....

Ellers er formen opp og ned. Sliter som de fleste andre med halsbrann (helst på kvelden), smerter i bekken og kvalme som kommer og går.. Men dette skal jeg klare å komme igjennom....

Skrevet

Mye sparking her :) Siden mange nevner halsbrann kan jeg gi et godt råd... halsbrann kommer ofte pga kalsium mangel. Under graviditeten tærer barnet på ditt kalsium lager. Selv bruker jeg noen kalsium sugetabeletter... halsbrannen forsvinner på 1,2,3. Dvs jeg har ikke hatt halsbrann dette svangerskapet pga at jeg tar fast kalsium tilskudd, men jeg fikk dette tipset i forrige svangerskap da jeg hadde problemer med halsbrann.

Skrevet

Blir litt plaget av halsbrann, men ikke så alvorlig at jeg har måttet kaste opp heldigvis.

Ellers går alt bra tror jeg. Babyen sparker eller rører på seg flere ganger i løpet av dagen, men mest sent på kvelden :-)

Skrevet

hej.

är i bra form jag också, men har lite ont i korsrygg+ halsbrand.

Apoteket anbefaller Gaviscon,som kan tas även av gravida mot halsbrann(smakar inget vidare,men gör nyttan sin!)

Skrevet

formen er bra den, merker det er litt tyngre å knyte skolisser. er mye på toalettet ellers fin. har kommet litt i "redebygge modus" holder på med handling og ordne huset til den lille kommer. hun er en aktiv liten pike, kjenner mye bevegelser, når eg sitter, ligger, står og går..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...