Gå til innhold

Hvilken sko anbefaler dere til en 1 åring i barnehage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt Activ fit er så bra, mens min svigerinne som jobber i Barnehage sier cherox (pga været nå i Oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

cherox er gode. har brukt dei i alle år på begge ungane:)

Skrevet

Ville ikke hatt cherrox til en så liten tass. De er jo tunge og stive.

Min 1-åring skal ikke begynne i barnehage før i august, men jeg har noen sko til han likevel ;-) De heter Super Fit og er veldig lette og gode.

Skrevet

tenker da på været som er nå, så er det jo vann over alt, hun vil vel da bli våt i slike sko?????

Var kanskje super fit de het ja... he he

Skrevet

fler??

Skrevet

Har viking goe tex det fungerer godt i barnehagen. Er det mye regn så har dei på støvler.Det er ikkje ofte.sitter det meste i sanden eller tusler i skogområde i barnehagen.da holder vinterskoene føttene tørre. cerox anbefalte dei ikkje på barn under to år.Sa hu i skobutikken.Men eg har det til min 3 åring.bruker dei i regn ikkje som vintersko.

Skrevet

Synes cherox er helt pyton til sånne små. Da går jeg heller for en god gore tex sko som er litt høy, enten med snøring eller borelås. Synes ecco fungerer bra til de helt minste.

Syns også at sorel eller kamik fungerer bedre enn cherox

Skrevet

Takker

Skrevet

jeg bor i bergen. her er det mye vått vær. snuppa her har faktisk fra oktober kun brukt ecco goretex sko. hun har aldri vært våt på beina... og hun elsker å svømme i dammene... de er varme og gode for foten å ha på seg.

cherroxer blir veldig lett glatt om dt er litt kaldt ute...

Skrevet

Et alternativ til cherrox er Viking Thermo. De er nesten som cherrox, men mye lettere. Spørs litt på str. da. De begynner på str. 22. De koster 399,-, men er verdt prisen. Jeg ville aldri ha tatt på min ett åring cherrox. De er altfor tunge...

Skrevet

Vikig Cheroxx!!!!!Lette og myke og varme.Vantette - ideelle for dagen sølevær her i tigerstaden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...