Gå til innhold

nå klarer jeg ikke mer.


lillemell-me.hærlige.gutter.

Anbefalte innlegg

om noen her vet hvordan man kan få bli satt i gang før termin jeg bare blir dårligere og dårligere hver dag i bekkene og hyppigere gallesten anfall jo lenger jeg kom ut i svangerskape nå larer jeg så vitt og gå fra stua ut på do alt er så tungt.

 

noen som har råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har ingen gode råd, men vil bare gi en trøsteklem, høres skikkelig kjipt ut ; (

 

Du har jo fortsatt noen uker igjen til termin, så spørs om du blir satt igang nå. Ville uansett kontaktet lege i mrg for å høre om han har noen råd, evt hva du kan bruke av smertestillende.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

 

Jeg føler virkelig med deg.

Jeg vet hva det vil si å ha galde anfall. Jeg fjernet galdeblæra når jeg var 27 år. Nå er jeg 30. Huff a meg for noen smerter!!! Jeg føder heller 3 barn på rad i stedenfor et galde anfall! Bare morfin som hjelper mot de smertene. Så går du i tilegg høygravid. Det må jeg si.. skal ikke klage en dag til her ihvertfall. he he he.

Du må jo ta dette opp med legen din. Det er vel ikke noe risiko å ta barnet nå?! Du kan jo ikke gå slik.

 

Lykke til!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk folkens. ja det er forferdelige smerter men skal til legen i morgen og snakke me hu og høre hva jeg kan gjøre bruker parlagin forte til vanlig pga anfalla men de hjelper ikke noe særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går det med deg lillemell??

 

høres virkelig ikke godt ut, tenker på deg. håper du får hjelp av legen så du kommer deg.

 

og håper vi sees på treff på alle tiders igjen siste uken i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler og veldig med deg.. ble oprerert for gallestein når jeg var 28 år.. hadde stått lenge på venteliste og det var til slutt kun morfin og tur på sykehuset som hjalp. Det er sikkert ikke lett å finne balansen på når den lille skal ut fordi det ikke er holdbart for deg lenger og det at babyen tåler å bli født. Viktig at de gjør noe med gallestensplagene med en gang du er inne.. Det er hyggelig å amme, men det er jo ikke mulig når man er avhengig av så sterke medisiner.

Jeg fikk gallesteinsanfall første gang da jeg var 22 år og akkurat hadde fått førstemann.Smertene gjorde meg kjemperedd, og de klarte heller ikke å finne ut hva det kom av.. De trodde blant annet at jeg hadde fått blodpropp i lungene etter fødselen. FIkk ikke rett diagnose før jeg var 25 år, og ble ikke operert før 28 år.

Det er ikke holdbart å fortsette å gå på sterke medisiner når man skal ha ansvar for små barn.. aldri vite når smertene kommer... Vær ærlig om hvordan du har det.. ikke gjør som vi jenter ofte gjør når vi kommer til legen.. si at det sikkert går bra... Jeg har kun hatt et tilbakefall med smerter siden operasjonen det var ca. 6 uker operasjonen... De siste 5 årene har vært fine.. Er selv plaget med bekkenløsning i dette svangerskapet også.. Men gallesteinssmerter under jeg ikke en gang min verste fiende!

Lykke til hos legen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...