Gå til innhold

Hvilken 6 mnds grøt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

likte barnet ditt best?

Skal straks bytte fra 4 mnds til 6 og lurer på om det er noen som er bedre å starte med enn andre..

Når sant skal sies er hu ikke spesielt happy for grøten, må lirke og lure, og ha masse fruktmos i maisgrøten..

Kanskje det er litt bedre smak på 6 mnds?

Takknemlig for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv fruktgrøten da??

her er snuppa mest glad i aprikos-banangrøt:)

Skrevet

Her er det bare Hipp havregrøt med en terning fruktmos som er populær. (bruker ikke nestle så har ikke prøvd grøter derfra)

Skrevet

Hvetegrøt med frukt fra Nestlé synes vi var fin trinn 2 grøt. Myk i konsistensen og søt og god. Snuppa elsker den. :0)

Skrevet

hei. Vi prøvde nettopp på hipp Økologisk eple og pære.. Da vi har prøvd de fleste av grøtene egentlig. Hun rakk så vidt å sveile før hun gapa opp til en ny skje. Så trur den var god:)

Skrevet

Her er Nestle havregrøt med banan og aprikos favoritten. Jeg synes hvetegrøten har så snål konsistens...

Skrevet

Havregrøt med banan og aprikos er lillegutts favoritt.

Skrevet

havregrøt med banan og aprikos her også gitt.. populær den ser det ut som:)

Skrevet

Min erfaring er at det blir en ny verden når man går over til 6mndsgrøt. Om du smaker på grøten selv, så kjenner du sikkert forskjell du også! :)

Min lille gutt hatet maisgrøten han - og det skjønner jeg, for den smaker jo i grunn bare papp...

Nestle havregrøt med aprikos og banan var den første grøten han likte. Etterhvert fikk han også hvetegrøt med frukt, også fra Nestle. Prøvde eple og pæregrøt fra Småfolk, men den falt ikke i smak.

Nå får han 8mndsgrøt, fullkorngrøt med frukt, og elsker det :o)

Skrevet

tror nok det er havregrøten med aprikos og banan som er favoritten her også:)

Men faktisk så liker hun veldig godt mais grøten(4mnd), tror det er fordi det "smaker" litt av den pga MME.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...