Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Fikk tlf regning i dag, og sambo har klart å bruke 1400 kr på smskonkurranse på tvnorge!!! Blir så inni hel**** forbanna!! Vi har da for pokker ikke så himla god råd, og det er fortsatt masse vi må handle inn før ungen kommer!! AT DET GÅR ANN!!!! Måtte bare lufte ut før han kommer hjem!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes du skal spare sinnet ditt til samboeren din kommer hjem, og la han få det. For en tullete ting å bruke penger på! Jeg håper han vant konkurransen, i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #3 Skrevet 16. januar 2008 Han vant ikke en dritt! Jeg har heldigvis nok sinne til både kranglesiden og han! I motsetning til sambo har jeg evnen til å SPARE!!!!!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Bra! Det dummeste jeg vet om er jenter som ikke vil si fra om sånne ting, fordi de ikke vil være slemme. La ham få så øra flagrer! Eksen min pleide var så jenteæren at han sa ja til hva det skulle være når en kvinnelig selger ringte, så jeg vet alt som slike unødvendige utgifter.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Håper ikke den manglende impulskontrollen gir seg utslag på andre absurde måter? Her i gården er det drekkinga som irriterer. "Nei da - bare et par øl med gutta i kveld.." Særlig. Kommer ramlende hjem. Like før jeg tar frem kjevla, gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå