Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på babysvømming i dag, og konstaterte at samtlige 13 mødre hadde mye flatere mage enn meg, enda jeg regnet meg selv som ikke så verst. Jeg er tynnere enn gjennomsnittet, men får veldig fort rund mage, skal bare et måltid til så buler den ut. Likevel trodde jeg at jeg var ganske flat, ettersom jeg har sett så mye klaging over mager her inne...

Er det bare flatmagede mødre som drar på babysvømming, eller tror folk at de ser verre ut enn de gjør? Jeg forventet meg altså en haug hengemager og bollemager, men så var det min som stod mest ut!

Jeg skal i hvert fall begynne å trene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...jeg har ikke flat mage...

Men synes babysvømming er fantastisk til tross:)

Skrevet

Tror ikke jeg tør dra på babysvømming jeg da :)

Skrevet

Der jeg går er det endel med mager.... faktisk stort sett mennene som bader. hehehe

Du er ikke alene skal du se,........

Skrevet

Nækj, hos oss har maaange store mager, rumper osv, strekkmerker mm. Har uansett svært liten tid til å studere de andre, siden pjokken tar oppmerksomheten i vannet og i garderoben, så det er ingen grunn til bekymring.

Skrevet

Hehe, slik er det ikke der jeg går. Masse løs-skinn og mager som bærer preg av graviditet. (Og jeg er intet unntak...)

Skrevet

Jeg la på meg mye i svangerskapet, og har fått stor mage. Går derfor ikke på babysvømming, desverre....

Er alle som meg er det ikke noe rart det bare er slanke mammaer der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...