Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å ta med seg baby til syden?! Min blir ca 9 måneder når vi har planlagt en tur, men begynner få kalde føtter. Hva kan jeg egentlig forvente meg? Blir det solslikking i det hele? Hvordan går det med ammingen? Flyturen? Som dere sikkert skjønner er det mye jeg lurer på. Hva er deres erfaringer?! PLEASE svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiste alene i august med 4 barn til Spania, snuppa var da 7 mnd, full ammet henne der nede, gikk kjempe bra (bortsett fra diare og to tenner som kom)

Solet meg masse mens hun koset seg i skyggen, flott tur, hadde gjort det igjen. Fly turen var null problem, sov nesten begge veier i strekk, litt pupp og sov videre ;o)))

God tur ,o)

Skrevet

Korleis gjekk det med mat og amming da? Reagerte ho ikkje på den? Tok du med babymat.....tenker på graut og middagsglas heimafra?

Skrevet

nå har jeg iallefall fått kalde føtter.....bare en som har hatt baby med seg til syden ????????

Skrevet

Jeg har vært i Roma med baby på 9 mnd. på sommeren .

Det var helt topp ! Flyturen , no problem. Sov under hele turen omtrent.

Hadde med vannkoker og middagsglass. Kokte vann til grøt og hadde på termos.

God tur , tror ikke du kommer til å angre. Vi reiser til sommeren med en på 6 mnd , og gleder meg stort ;-)

Skrevet

Reiste nå til Gran Canaria like etter jul. Lillemann er 6 mnd....gikk kjempe fint.... flyturen gikk over alt forventning...trodde det skulle bli mye skriking....men han sov noen timer og var våken og fikk leke på fanget til meg eller gubben. Mat til baby har du lov til å ta med ombord på flyet.... du slipper å stå i kø for å komme ombord på flyet...de med baby eller barn opp til 2 år får komme først....det var i allefall slik hos oss....

Grøt kjøpte vi der....kostet omtrent ingenting.....de har jo det meste til baby der....de har jo baby i syden oxo :))

Nei...nå babbler jeg i vei her.....jeg avslutter..:D

God tur og kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...