¤Tebsil ¤ Skrevet 16. januar 2008 #1 Skrevet 16. januar 2008 Ja, lurer altså på det, for har nå testet positivt fire dager. Trodde man bare fikk positiv test i to dager med CB?
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #2 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har bare hatt positiv test 1 dag med CB digital
¤Tebsil ¤ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2008 Ja, lurer på om jeg er gravid, men testet negativt i går med billigtest.
Babyønske �� Skrevet 16. januar 2008 #4 Skrevet 16. januar 2008 Jeg hadde hvertfall 2 dager, om det var lenger vet jeg ikke for testet ikke mer. Men garderte med sex noen dager i ettertid tror jeg, eller hvertfall til symptomene på eggløsning var borte
¤Tebsil ¤ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2008 Jeg testet søndag og mandag, ikke tirsdag, og fikk altså positiv test i dag igjen.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Hei:-) Jeg tester ofte positivt 2-3 dager etter hverandre..Denne mnd har jeg tempet i tillegg. Den vanligste grunnen til at en tester positivt over flere dager er at kroppen jobber med å klare eggløsningen. Hvis den ikke klarer det prøver den ofte igjen og igjen noen timer senere..Jeg ser på tempkurven min at kroppen har jobbet hardt med å slippe egget, men ikke fått det til, etter testen ble negativ kom eggløsningen omsider:-) Temping anbefales!!!!!!
¤Tebsil ¤ Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2008 Hmm....hva betyr det da? Hvorfor klarer ikke kroppen å gjennomføre en eggløsning? Er dette vanlig?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #8 Skrevet 16. januar 2008 Ser det er mange som tester positivt flere dager etter hverandre så jeg tror det er ganske vanlig at kroppen må "jobbe" litt for å klare å slippe egget enkelte sykluser.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. januar 2008 #11 Skrevet 16. januar 2008 http://www.pernille.info/faq_egglosningstest.htm Her står det litt om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå